Kjexx Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Spiser du gris wicky? Eller går det i sau? Blir svenske kjöttbullar her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Ta med oss en bil på tur hjem da http://www.autoscout24.ch/de/d/bmw-m3-c ... earto=2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 M3 med autolat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 M3 med autolat? Er SMG daa Men rå M3 hvertfall.. Få norske skilter på den eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 St gothard passet.[ Bilde ] Stelvio [ Bilde ] Kunne jo vært interessant å dradd til sveis i sommer.. Noen som vet avstanden mellom disse passene? Mellom de to passene skal det ikke være med en 280km slik ca, men om det er 100% nøyaktig vet jeg ikke Tur til sommeren da: Bergen-Kristiansand, nurburgring, porshemusset, bmw welt, stelviopasset, Nice/monaco, torino, st gothardpasset, og hjem.. ca 5700km. Jeg leker med tanken på å hente med bil hjem selv, men må få tak i hus først så får vi se om det blir nok penger i gjen til bil etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 M3 med autolat? Er SMG daa Men rå M3 hvertfall.. Få norske skilter på den eller? Er SMG som Jokkke sier. Nå har aldri jeg testet forskjellen på SMG og manuell vel og merke, så vet ikke hvordan dette er og gjøre med Men leker med tanken på og hente en bil etterhvert, nå som det 10`års regelen ikke lenger kan brukes, så jeg kan få en ålreit E46 M3. Men dette blir nok en stund fram i tid, har egentlig lite lyst til og betale forsikring på den som 19-20 åring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Er ikke så veldig gale når man begynner å trekke på årene. Mener jeg fikk tilbud om ca 18000 med 50% og 23år. 12000km i året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Er ikke så veldig gale når man begynner å trekke på årene. Mener jeg fikk tilbud om ca 18000 med 50% og 23år. 12000km i året. Joda, men da har du fylt 23 år, og kan sette på at det ikke er noen sjåfør under 23 år, og da blir det billigere? For har fast jobb som lærling nå, så sier seg selv at jeg ikke kan det enda Men får jeg fast jobb etter læretiden, så mener jeg at det er bedre med lån + litt skattelette, en og ikke ha lån i det heletatt. Så import av en orginal M3, er noe som frister etterhvert. men 18000 var billigere en jeg trodde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Jeg vil også til sveis. Kan du "hente" meg så blir jeg med Idag skal jeg spise taco!!! Ikke istede for kebab? jo as..kebabinntaket har sunket drastiskt siste par mnd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Spiser du gris wicky? Eller går det i sau? Blir svenske kjöttbullar her. sau lam ku...ikkeno svin! Takk for "handelen" forresten.. Fikk det levert på døra på jobb...og bært inn på lageret... morro med ansatte Bare ta og vaske skinnet litt og smøre det inn så se etter en billig e38 med stygt interiør... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Men får jeg fast jobb etter læretiden, så mener jeg at det er bedre med lån + litt skattelette, en og ikke ha lån i det heletatt. Det lønner seg aldri med lån, så med en slik holdning lurer du egentlig bare deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Hvem er det som driver firmaet da? Det er lungt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Men får jeg fast jobb etter læretiden, så mener jeg at det er bedre med lån + litt skattelette, en og ikke ha lån i det heletatt. Det lønner seg aldri med lån, så med en slik holdning lurer du egentlig bare deg selv. Nei, kan se hva du vil fram til, og er greit og ikke ha lån, men i oppstarten, så blir det vanskelig og finansiere da hvert fall bolig, om du kun skal bruke oppsparte midler. Bil kan du unngå og ta lån, så jeg tok nok i litt ekstra kanskje. Men i oppbyggingen og startfasen så kan det være greit, og ha et lån for og kunne bygge seg opp. Det jeg skal fram til er at de aller fleste av oss starter på 0, og mange av oss jobber ganske hardt. Men har ikke råd til og kunne reise og betale ut biler som koster såpass mye. Men jeg skjønner ditt synspunkt veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Hvem er det som driver firmaet da?Det er lungt det. Er jeg som styrer det meste som skjer her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Kebab er ikke bra! men ble folkets på meg idag da skulle aldri nevnt kyllingkebaben der wicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg