M|Fjeld Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Jaja, da va e eiger av en b28 som har gått 130k Endelig!!! Gratulerer Da var CE lappen rodd i land og!!! Begynner på jobb til mandagen
haybimmsen Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Jaja, da va e eiger av en b28 som har gått 130k Endelig!!! Gratulerer Da var CE lappen rodd i land og!!! Begynner på jobb til mandagen Gratulere fjeld!! Blei mye gratulasjonar her nå
Nytern Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Grattis, M|Fjeld! Da er det bare rett og rimelig at du handla deg E30 med truckermaskinist
T.H.O Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Da var CE lappen rodd i land og!!! Begynner på jobb til mandagen Grattis Hva skal du kjøre, og hva slags bil får du?
M|Fjeld Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Takk takk Nytern! Hehe, vurderer faktisk og beholde diesel motorn! T.H.O: Takk Skal kjøre stor kranbil i Oslo's gater Må dessverre nøye meg med sliten og dau volvo, men det får gå inntil videre
Fredrik Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 2.3literen er jo en 2.5 med struba innsug og eksos, går ikke så galt med m50 innsug m3us kammer grenrør og chipdog går 2.8n enda bedre med det oppsettet Dette går jo ikke ann? Må jo enten være en 2.3L med strupet innsug og eksos, eller en 2,5l med strupet innsug og eksos. Liter er jo liter Den aktuelle "2,3" motoren i f.eks E36 323i heter M52B25 (alternativt M52TUB25). Ergo er den en 2,5 liter. Flere uavhengige tester viser forøvrig at denne motoren egentlig yter 185-190 HK. BMW's oppgitte effekt på 170 HK var motivert av en skattegrense for firma/leasingbiler i Tyskland.
Dirty Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Straks ferdig med å montere løftebukk, Julaften her
316 Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Ble stoppa av en random kar på butikken. Han hadde kjørt etter meg og lurte på om jeg ville selge Minien. Spratt ut av den slitne Mercedesen sin og lurte på om han kunne få sette seg inn i den og greier... !
316 Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Forøvrig imponert over at ha så at det var en Mini i det hele tatt, for bilen er så insane møkkete nå !
Fredrik Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Gratulerer Mr. President, du vant igjen! Nå får du som fredsprisvinner for faen se til at uskyldige mennesker slutter å dø i Pakistan av amerikanske droneangrep!! Du bør nok lese Obamas tale ved prisoverrekkelsen én gang til.... "But perhaps the most profound issue surrounding my receipt of this prize is the fact that I am the Commander-in-Chief of a nation in the midst of two wars. One of these wars is winding down. The other is a conflict that America did not seek; one in which we are joined by forty three other countries - including Norway - in an effort to defend ourselves and all nations from further attacks." http://www.msnbc.msn.com/id/34360743/ns ... Jn_PYb-r1U Dette er interessant i denne sammenhengen... http://www.b.dk/globalt/fredspris-kan-d ... s-fire-aar
Nytern Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Takk takk Nytern! Hehe, vurderer faktisk og beholde diesel motorn! T.H.O: Takk Skal kjøre stor kranbil i Oslo's gater Må dessverre nøye meg med sliten og dau volvo, men det får gå inntil videre [ Bilde ] Kan jo putte en m51 eller noe i den, litt kjipt å måtte handle inn deler til m21'en tenker jeg
M|Fjeld Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 BTB(Bærum transportbyrå). Vi er underlagt transportsentralen Asker og bærum, og jeg er utleid til E-service via dem Tenkte du på?
hypah Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Okey Jobber på byggeplasser rundt om i oslo og akershus, tenkte jeg kanskje visste hvilket firma det var
Anbefalte innlegg