Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er vel ikke så god fremkommelighet i dyp snø med en Audi Quattro............ ja jeg har en selv ;)

Da kan du ikke kjøre en quattrobil :D :D

Skrevet

Er det en halvmeter snø kommer du deg ikke frem uansett å mye quadrospattroalejandro du har :P (audi quattro altså... x) )

Har vekt noe særlig innspill i mye snø tenker sånn pickup vs stor smålav og tung pajero?

Skrevet
Jeg har ikke satt meg fast i noe som hels med luxen enda hvertfall..

Da har du ikke prøvd godt nok, konkurrerte i biltrail for en del år siden og har satt meg fast med det meste ;)

Skrevet

Var vel en 6-7 km inne i erte i går på skogsmaskinvei osv. Artig det. Trodde ikke jeg skulle komme frem, men gjorde det. Ødela 1 baklys, mistet refleksen bak og ripet opp hele bilen.. :) Var jo typ tett skog. Tok dette i stad da jeg var på vei tilbake for å finne refleksene. :)

guty8eha.jpg

Skrevet

Så grei ut den, hva ga du for den?

hadde lux 2,4d (uten turbo), skal aldri ha det igjen for å si det slik. Må ha turbo på diesel

Skrevet

En kompis hadde en Jeep Cherokee 4,0 liter som vi herja ganske mye rundt i skogen med, helt rått hvor godt fram den kom. Uansett å ille vei eller om det var vei i det hele tatt så lot den deg ikke stoppe, godt hjulpet av en tørst med sterk rekkesekser. En annen fordel med Jeepen var at den er så liten og nett ute i terrenge Litt mer artig var en annen kamerat sin arbeidsbil, en Mitsubishi L300 4x4 med høy bakkeklaring og skikkelig firehjulstrekksystem ala Pajero :) Tok seg imponerende bra fram den også, men den var stor og høy noe som gjorde den litt skummel til tider.

Her på tokt med de aktuelle bilene til ett innlandsvann for fisking :wink:

nkphzbpvhjc8zp9qpq7v.jpg

E34 derimot egner seg ikke bra til offroading, ei heller kjøring i løs sand i ett sandtak. Bom fast :lol:

clo3mldpqi5k0gbfslgx.jpg

Skrevet
Så grei ut den, hva ga du for den?

hadde lux 2,4d (uten turbo), skal aldri ha det igjen for å si det slik. Må ha turbo på diesel

Bytta den i en bil jeg har fått gratis.

Skrevet

hmm... får lyst på offroader istedenfor touringen nå altså:/men har en lei tendens til å senke bilene mine istedenfor å heve dem:p

This message was sent form my galaxy s3 biaatch

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...