Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Før noen får anfall her, så håper jeg alle skjønner at jeg bare skriver dritt. Kunne ikke gidd en større faen i hva ukjente folk på nettet har for telefon, så lenge folk er fornøyd må vel det være reine lykken? Rekner med de som setter til livs store kampanjer mot folks bruk av iPhone/iPad også kødder, ellers må det jo være en tungvint tilværelse de har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iPhone er ikke for snobben, det er helt fornuftig pris på de. Kun fattigfolk har ikke råd til iPhone, og det er derfor Samsung er til, så de kan holde fattigfolka og taperne med mobil.

:applause:

Før noen får anfall her, så håper jeg alle skjønner at jeg bare skriver dritt. Kunne ikke gidd en større faen i hva ukjente folk på nettet har for telefon, så lenge folk er fornøyd må vel det være reine lykken? Rekner med de som setter til livs store kampanjer mot folks bruk av iPhone/iPad også kødder, ellers må det jo være en tungvint tilværelse de har.

Ikke ofte jeg er helt enig i 2 innlegg fra samme brukeren etterhverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik: nye lumia 920 har induksjonslading, det er så gromt at det blir trangt i buksa når jeg tenker på det!

Hehehe... kul feature... absolutt, men den er tung (185 gram). Jeg liker imidlertid designet på telefonen og jeg elsker Windows Phone (keep it simple stupid). Jeg vil gjerne kjøpe Nokia... og Lumia 920 er intet unntak, men... jeg kjøper nok sikkert en Lumia 920 neste gang. Det er en fin telefon som har akkurat de oppgraderingene jeg ønsker meg i forhold til Lumia 710... :)

http://www.amobil.no/artikler/nokia-lumia-710/106835

http://www.amobil.no/artikler/nokia-lumia-920/114140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, Hawkon! Det høres luksus ut :wink:

Ok, here goes.. Jeg har sgs3 selv og jeg har igrunn en liten indre konflikt vedrørende egen telefonbruk om dagen..

Det blir litt mye.. Alle fancye apper man bare MÅ innom.. For ikke å snakke om nettsurfing (får jeg aldri slippe unna bimmers?!) :lol: og youtubetitting.. Det har tatt litt over.. For meg. Såpass at jeg faktisk har begynt å legge igjen tlf hjemme.. I førsten føltes det temmelig snålt, men nå er det egentlig ganske deilig.

Telefonen M|Fjeld urla kunne kanskje vært ett ok kompromiss for meg, det å ha med en enkel telefon uten altmulig fjas ut virker mest fornuftig i mitt tilfelle. Man vil jo gjerne ha muligheten til å kunne kontakte omverdenen om man kommer ut for noe.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne kjøpe Nokia... og Lumia 920 er intet unntak, men... jeg kjøper nok sikkert en Lumia 920 neste gang

Hæ? Ble det noe feil her?

Sjekket dropbox.com, så ikke ut som de har windows phone-app, tar jeg feil?

Nei, men det finnes et par viewere. Det holder for meg så lenge Skydrive funker så bra som det gjør. Jeg er virkelig imponert over hvor sømløs akkurat den integrasjonen er. Jeg har temmelig tunge Excel filer liggende på Skydrive og de både vises... og kan jobbes med "nesten" som om de ligger på egen HD. Microsoft har virkelig fatt i det lange strået her... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du sier Nytern, er det et helvettes stress med smart telefon! Stresser opp en hverdag som allerede er preget av stress. Med en enkel telefon som jeg har nå ble hverdagen litt lettere :) Anbefales! Som sagt, facebook, bimmers osv kan man ta når man har kommet hjem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du sier Nytern, er det et helvettes stress med smart telefon! Stresser opp en hverdag som allerede er preget av stress. Med en enkel telefon som jeg har nå ble hverdagen litt lettere :) Anbefales! Som sagt, facebook, bimmers osv kan man ta når man har kommet hjem! :)

synes ikke det er noe mer stress med smart phone jeg. like mye stress uansett med den satans telefonen som ringer hele forbanna tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at "menn" kan ha en så opphetet diskusjon om hvilken telefon som er kulest..

Hadde dere enda diskutert øl, motorsag eller bil.. Telefon da gitt.. Tipper mange forfedre snur seg i gravene sine om dagen :|

Slik har det blitt.

Må ha sko av rett merke for å utmerke deg i dag. For ikke å nevne et mobiletui som matcher. ;)

Dersom man skulle være uheldig å nevne at man eier ei motorsag, blir man sikkert latterliggjort for å ikke ha råd til å kjøpe ved. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...