Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Markus E30: Moods sine klær er vel produsert i bulgaria, så hvor blonde og pene de jentene er vet jeg nå ikke :P

Bruttern hadde forøvrig en tøff moods dress, svart med noe mønster på, som var svart det også da... Men kvaliteten var ræva og dressen så ikke ut etter et par gangers bruk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Markus E30: Moods sine klær er vel produsert i bulgaria, så hvor blonde og pene de jentene er vet jeg nå ikke :P

Bruttern hadde forøvrig en tøff moods dress, svart med noe mønster på, som var svart det også da... Men kvaliteten var ræva og dressen så ikke ut etter et par gangers bruk...

Moods-klær er boss spør du meg.. Har hatt noen plagg oppover tiden, men krymper i vask, mister fasong og er ikke slitesterke.. Det siste kjøpet var en 2pak boxer`e samt en collegejakke.. Bokserne har revnet i sømene.. Og det er ikke fordi det store stellet mitt presser sånn på hele tiden.. Jakken har mistet fasong, og krøller seg oppover ved nedre del, omtrent som et skjørt.. Eneste som jeg har igjen fra en del år siden er en t-skjorte som faktisk har holdt seg OK.. Ellers har det vært skuffende kvalitet mtp prisen de opererer med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en boxer og en t-skjorte som er revnet av all de klærne jeg har fra der. Har vært vasket en del, så annet er ikke å forvente. Har også to jeans jeg kjøpte fra litt over fire år siden, som har vært brukt veldig mye. Eneste å utsette på de er knappene, men det er muligens min voksende mage som kan for.

Prisen er jo litt i høyeste laget da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jo LaCoste, G-Star, WESC, J.Lindeberg til samme priser, noe som jeg har vært myyye mere fornøyd med i alle fall.. Samt Nudie-bukser.. Men de blir litt raskt slitt.. Beste jeans`a er G-star sine, som ser ut som de er hjulbeint når man holder de opp ;) Aldri stramt over knærne når man setter seg!

men-font-b-jeans-b-font-2012-new-font-b-G-b-font-New-font-b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ Bilde ]

lakket en felg med plasti dip bare for å teste hvordan det funket

vet ikke om jeg er helt overbevist, var jo som å lakke med vanlig lakk

Jeg også har prøvd plastdip en del siste året. Ikke på noe "kritisk" før nylig. Kommer aldri til å gidde å ha det på noe utvendig, som skal "vare". Prøv å spray litt skikkelig afetting på, se hva som skjer:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde plastidip på en felg her om dagen også.. Maskerte kanten, og lakerte kun stjerna.. Ble jo bare rot når tapen skulle av igjen.. Løsna innover stjerna, slik at det ikke ble sittende fast.. Så ikke forferdelig positivt overasket enda.. Vurderer og lakke hele R6`n hvit med plastidip, men litt usikker.. Blir nok enklere der siden ALT skal være hvitt mén..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde plastidip på en felg her om dagen også.. Maskerte kanten, og lakerte kun stjerna.. Ble jo bare rot når tapen skulle av igjen.. Løsna innover stjerna, slik at det ikke ble sittende fast.. Så ikke forferdelig positivt overasket enda.. Vurderer og lakke hele R6`n hvit med plastidip, men litt usikker.. Blir nok enklere der siden ALT skal være hvitt mén..

kanskje om du brukte barberblad for å dele det litt, så kanskje ikke det hadde fulgt med? bare en tanke jeg fikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Markus E30: Moods sine klær er vel produsert i bulgaria, så hvor blonde og pene de jentene er vet jeg nå ikke :P

Bruttern hadde forøvrig en tøff moods dress, svart med noe mønster på, som var svart det også da... Men kvaliteten var ræva og dressen så ikke ut etter et par gangers bruk...

Tyrkia :) Men det samme gjelder vel egentlig ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zzzz ... trøtt.no!!

Godt det er flere :P

Moods blir laget litt forskjellige steder, har en del moods klør og noen er laget i tyrkia og andre i bosnia.

Har også opplevd att hette genserene bretter seg opp å blir rar i formen, åyst buksene spjærer ved lommene mens ullgenserene holder seg i fin fasong :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...