Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Eller juger`n fra gs..

"Viss femognitti prosent er happy, så er jeg happy" :lol:

Ja ikke sant. Hehe. Leste en artikkel hvor han hadde bygd om bilen til datra fordi ho hadde blitt blinka i fotoboks så det ikke ble gyldig elns.. Koko

Skrevet
Eller juger`n fra gs..

Ja ikke sant. Hehe. Leste en artikkel hvor han hadde bygd om bilen til datra fordi ho hadde blitt blinka i fotoboks så det ikke ble gyldig elns.. Koko

Er vel GBL dere tenker på? Ikke GS? :P

Skrevet
Noen som har no tips til tyskesider med bmw deler? ikke Ebay :P

Sjekk carparts 24 i tyskland, handla mye deler der i sommer. Rask levering med dhl og 40euro i frakt uansett hva du bestiller :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet

http://www.marktplaats.nl

Hollandsk side. Det går jo ann å prøve :)

Takk, de hadde noe ;)

Sjekk carparts 24 i tyskland, handla mye deler der i sommer. Rask levering med dhl og 40euro i frakt uansett hva du bestiller :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Sjekker det ut!

Skrevet

3 Bra filmer kommet ut på t0rr-entsider på nett. Ser bra ut på trailer ihvertfall. (måtte skrive T nettsiden slik, er visst sensurert)

Batmanfilmen den nye

Lawless

Looper

Dette blir en bra kveld!

Skrevet
Eller juger`n fra gs..

Er vel GBL dere tenker på? Ikke GS? :P

Ja det stemmer nok. :P

Skrevet
3 Bra filmer kommet ut på t0rr-entsider på nett. Ser bra ut på trailer ihvertfall. (måtte skrive T nettsiden slik, er visst sensurert)

Batmanfilmen den nye

Lawless

Looper

Dette blir en bra kveld!

Batmanfilmen som er ute er tegnefilm ;)

Skrevet

Kjapt spm: Har en bot som jeg fikk etter å ha gått i en fartsboks i nderland i sommer liggandes, fristen gikk ut nå i november å hadde egentlig glemt den helt bort. Er ikke store summen, men kan de kreve inn denne? Er det noe sammarbeid med nederland der? Var i en leiebil fra Avis. Kan jo tenkes at Avis bare trekker det fra kortet direkte om jeg ikke betaler?

Skrevet
De lager ikke musikk som dette lenge :(

Videoene er også rå, da disse er old School!

Litt gøy at jeg leste denne nå. Hadde akkurat blad opp Method man (med i wu-tag låta) og Redman, lenge siden sist jeg hørte på de.

regner med du kjenner storyen bak wu-tang clan? Er en del fasinerende lesestoff rundt "gruppa", og noen av den medlemer, feks ol-dirtybastard.

Godt med litt oldschool i ny og ned :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...