Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Var der 09/10, så begynner å bli noen år siden :o hvordan er "strippe"kveldene der nå a? like dårlige russiske horer som flasher buskene sine? :P

(8) det er fredag, så hva skjer a?(8)

Første pilsen poppa, digg ;)

Rett før jeg kjøpte e30'n assa :P haha :lol: stemmer bra det ;) ei fra oslo som har vært der noen ganger nå. 23 og silikon tits, funker litt bedre det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra siden Robkill linker til: 2200@vg.no

Vil du være helt annonym bruker du TOR eller proxy(er) og oppretter en midlertidig email som feks: http://10minutemail.com

Beste jeg kom på i farten :P

Flott, flott! :wink: Takk!

The Onion Router (TOR) er langt fra sikkert hvis man virkelig ønsker å være anonym (les: teknikken stammer fra 2002). Når det gjelder proxy servere varierer graden av anonymitet. Sånn helt generelt er det ikke enkelt idag å være helt anonym på nettet, men det finnes kombinasjoner av teknikker som kan gi et tilfredstillende resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, men de kan finne ut hvem du er, og bestikkes/trues/være rasshøl og si det likevel.

Derfor kan det som Fredrik sier være greit å kombinere teknikker.

Offentlig PC et sted ingen kan se hvem du er på kamera, bruke TOR, og så mange proxyer du gidder inni hverandre så er man nok godt på vei til det uoppsporlige ;)

Tror ikke engang Tore kan finne deg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det holder nok i massevis :)

Den jeg linka til er praktisk. De lagrer ikke hvem som hadde hvilken epost adresse. Blir sletta når tiden går ut.

Hvis man skal dra det til det ekstreme så kan jo det være bra :P

Her er privacy policy'n dems:

"10MinuteMail.com does NOT keep logs or records of your personal data including, but not limited to, your IP address, your incoming e-mail, and your outgoing e-mail.

Your privacy is very important to us.

A temporary cookie is used to allow the service to deliver the e-mail to the right person, but will expire when you close your browser."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...