Tzunami Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 Han hadde vel fortjent det, men sånn wicky gjorde det så holdt han seg innenfor regelverket og kan forsvare reaksjonen sin med selvforsvar, videre slag/spark ville normalt blitt ansett som straffbart.
VegarVS Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 Starter med trening igjen i dag selv, alltid et eller annet som ødelegger treningsrutiner spesielt reise! trew dat.. har ikke trent siden september.. har holdt på med vekterkurs + å få suzuki på veien + en dårlig gravid kjæreste.. så når jeg tar eksamen denna uka, satser jeg på å få trent 4 ganger i uka, fram til slutten av april( termin )
Shattered Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 Spørs hvor lenge du mistet den det. 6 måneders sperrefrist. Noen?
Tzunami Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 Starter med trening igjen i dag selv, alltid et eller annet som ødelegger treningsrutiner spesielt reise! trew dat.. har ikke trent siden september.. har holdt på med vekterkurs + å få suzuki på veien + en dårlig gravid kjæreste.. så når jeg tar eksamen denna uka, satser jeg på å få trent 4 ganger i uka, fram til slutten av april( termin ) 4 ganger i uka har jeg ikke sjans til å klare satser på 2-3 ganger i uka, orker ikke å bli superduperbodybuilder6pack liksom for et mas det må være
VegarVS Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 det kommer jeg aldri til å klare heller trur jeg, men er jo "drømmen" da
Tzunami Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 hehe får ikke lov av frøkna, hun liker "6-packen" eller skal man kalle det kebabmagen?
wicky124 Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 Blir ikkeno mer babb iallefall (utenom på lørdager) Og ja..hadde jeg fortsatt å slå/sparke etter at han falt ned hadde ikke det blitt implementert i en eventuell nødrett/verge situasjon.. Må faktisk "vente" på at vedkommende reiser seg igjen før man kan slå igjen... merkelig lovverk...
Tzunami Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 Hehe stemmer det! har fått mye av dette inn gjennom vekter/ordensvaktkurs Merkelige lover, men ser jo logikken bak mye av det.. Det som heller er merkelig/sært/uforståelig, er serveringsloven! for å sitere kursholderne jeg har hatt: "Denne loven ble skrevet av personer som selv må ha blitt servert både det ene og det andre"
VegarVS Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 hehe får ikke lov av frøkna, hun liker "6-packen" eller skal man kalle det kebabmagen? hehe, dama er ikke så opptatt av det hun heller, men strever med å få vekk "love-handles"a mine
Tzunami Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 Ja, sånnsett savner jeg militæret, svært lite å finne på i bardufoss, så der går det ann å kombinere hardfylla i helgene, mye fysisk aktivitet i tjeneste, samt styrke på kvelden, alltid like godt å treffe hodeputa etterpå er litt vanskeligere å finne motivasjon til å prioritere trening i oslo, da det fint går ann å finne på mye annet
Dirty Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 Spørs hvor lenge du mistet den det. 6 måneders sperrefrist. Fra dagen du leverte inn førerkortet\godkjente beslag\fikk eventuelt dom om du ikke godkjente. sånn funker det med laser\Up i alle fall
Tzunami Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 holder du på sånn blir du sterk i kjeven iallefall
StianA Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 Hehe den så jeg ikke Trener 4-5 ganger i uken gjerne før jeg stikker på jobb, deilig måte og starte dagen på bruker http://www.treningsforum.no/ som motivasjon står mye bra der Hvis ikke er filmen pumping iron genial hvis man sliter med motivasjonen
Anbefalte innlegg