Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Starter med trening igjen i dag selv, alltid et eller annet som ødelegger treningsrutiner -_-

spesielt reise!

trew dat.. har ikke trent siden september.. har holdt på med vekterkurs + å få suzuki på veien + en dårlig gravid kjæreste.. så når jeg tar eksamen denna uka, satser jeg på å få trent 4 ganger i uka, fram til slutten av april( termin :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starter med trening igjen i dag selv, alltid et eller annet som ødelegger treningsrutiner -_-

spesielt reise!

trew dat.. har ikke trent siden september.. har holdt på med vekterkurs + å få suzuki på veien + en dårlig gravid kjæreste.. så når jeg tar eksamen denna uka, satser jeg på å få trent 4 ganger i uka, fram til slutten av april( termin :P )

4 ganger i uka har jeg ikke sjans til å klare :P satser på 2-3 ganger i uka, orker ikke å bli superduperbodybuilder6pack liksom :P for et mas det må være :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikkeno mer babb iallefall (utenom på lørdager) Og ja..hadde jeg fortsatt å slå/sparke etter at han falt ned hadde ikke det blitt implementert i en eventuell nødrett/verge situasjon.. Må faktisk "vente" på at vedkommende reiser seg igjen før man kan slå igjen... merkelig lovverk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :P stemmer det! har fått mye av dette inn gjennom vekter/ordensvaktkurs :P

Merkelige lover, men ser jo logikken bak mye av det..

Det som heller er merkelig/sært/uforståelig, er serveringsloven! for å sitere kursholderne jeg har hatt:

"Denne loven ble skrevet av personer som selv må ha blitt servert både det ene og det andre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånnsett savner jeg militæret, svært lite å finne på i bardufoss, så der går det ann å kombinere hardfylla i helgene, mye fysisk aktivitet i tjeneste, samt styrke på kvelden, alltid like godt å treffe hodeputa etterpå ;) er litt vanskeligere å finne motivasjon til å prioritere trening i oslo, da det fint går ann å finne på mye annet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...