Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han hadde vel fortjent det, men sånn wicky gjorde det så holdt han seg innenfor regelverket og kan forsvare reaksjonen sin med selvforsvar, videre slag/spark ville normalt blitt ansett som straffbart.

Skrevet
Starter med trening igjen i dag selv, alltid et eller annet som ødelegger treningsrutiner -_-

spesielt reise!

trew dat.. har ikke trent siden september.. har holdt på med vekterkurs + å få suzuki på veien + en dårlig gravid kjæreste.. så når jeg tar eksamen denna uka, satser jeg på å få trent 4 ganger i uka, fram til slutten av april( termin :P )

Skrevet
Starter med trening igjen i dag selv, alltid et eller annet som ødelegger treningsrutiner -_-

spesielt reise!

trew dat.. har ikke trent siden september.. har holdt på med vekterkurs + å få suzuki på veien + en dårlig gravid kjæreste.. så når jeg tar eksamen denna uka, satser jeg på å få trent 4 ganger i uka, fram til slutten av april( termin :P )

4 ganger i uka har jeg ikke sjans til å klare :P satser på 2-3 ganger i uka, orker ikke å bli superduperbodybuilder6pack liksom :P for et mas det må være :P

Skrevet

Blir ikkeno mer babb iallefall (utenom på lørdager) Og ja..hadde jeg fortsatt å slå/sparke etter at han falt ned hadde ikke det blitt implementert i en eventuell nødrett/verge situasjon.. Må faktisk "vente" på at vedkommende reiser seg igjen før man kan slå igjen... merkelig lovverk...

Skrevet

Hehe :P stemmer det! har fått mye av dette inn gjennom vekter/ordensvaktkurs :P

Merkelige lover, men ser jo logikken bak mye av det..

Det som heller er merkelig/sært/uforståelig, er serveringsloven! for å sitere kursholderne jeg har hatt:

"Denne loven ble skrevet av personer som selv må ha blitt servert både det ene og det andre"

Skrevet
hehe :P får ikke lov av frøkna, hun liker "6-packen" :P eller skal man kalle det kebabmagen? :lol:

hehe, dama er ikke så opptatt av det hun heller, men strever med å få vekk "love-handles"a mine ;)

Skrevet

Ja, sånnsett savner jeg militæret, svært lite å finne på i bardufoss, så der går det ann å kombinere hardfylla i helgene, mye fysisk aktivitet i tjeneste, samt styrke på kvelden, alltid like godt å treffe hodeputa etterpå ;) er litt vanskeligere å finne motivasjon til å prioritere trening i oslo, da det fint går ann å finne på mye annet :P

Skrevet
Spørs hvor lenge du mistet den det.

6 måneders sperrefrist.

Fra dagen du leverte inn førerkortet\godkjente beslag\fikk eventuelt dom om du ikke godkjente.

sånn funker det med laser\Up i alle fall

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...