Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Kan ikke du gjøre oss en tjeneste Fredrik?

Meld deg ut av dette forumet. :)

Nei hvorfor i allverden skulle jeg det? Tåler du virkelig ikke motargumenter?

Da foreslår jeg heller at du melder deg ut :)

Nå har jeg lest flere innlegg fra deg Fredrik 90, UTEN at du har nevnt bilen din.

så da tar jeg meg friheten av å nevne at du har en E90 325d med 260hk, eller hva i alle dager det er. :lol::lol:

Er bare en spøk, så håper du ser morsomheten i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har ikke vurdert......BMW da gutter? :roll:

Gammal Merce skal dere ha men når dere ikke er fornøyde så klager dere her på Bimmers :applause:

Merce(123/124) er den ultimate bilen om man ikke ønsker å koste noe på den og bare kjøre mil etter mil med minimalt vedlikehold :)

Jeg gir min vedlikehold ikke fordi den klager, men fordi jeg får dårlig samvittighet og tenker at "nå har du gått lenge stjernegris(mercedes dieselpurke-edition) uten at jeg har gjort noe godt for deg, skal jeg gi deg en oljeskift med nytt filter som plaster på såret?".

Som den taxivogna den har blitt så går den i relativt høy drosjeflyt i sentrum på fredags- og lørdags-kvelder med påfølgende dumper og hull samt trikkeskinner også kalt mishandling. Dette har pågått siden jeg kjøpte bilen.. Kan ikke si den bærer noe preg av det understellsmessig :)

Jeg har da BMW også, men den skal få slippe å se regnvær og sludd, da får den heller stå i garasjen og kose seg med gulvvarme :)

Jeg har hatt to w123 300 tdt. Den første fikk juling i to harde år. På speedometeret viste den maks 170km/t noe jeg tror er sterkt overdrevet.

I 100km/t prøvde jeg å dra girstanga i 1 gir på automaten, for å se om den giret ned. Det gjorde den.

Jeg hoppet med den, kjørte på meningsløst med både diesel og luft. Klarte til og med å burne med den på tørr asfalt. Nr 1 sladdevogn jeg har hatt. Lang bil, med mye rattutslag er sikker vinner på vinteren. Klarte å bruke nesten 3 liter på mila på det værste med den. Jeg skiftet olje på den en gang, og da skyllet jeg ratoljen ned på dieseltanken så jeg var kvitt den.

Det er den billigste bilen jeg har hatt noen gang. Og det er den bilen som faktisk har gitt meg mest kjøreglede her på jorden. Savner den den dag i dag.

Jeg bøyer meg i støvet til Mercedes-guden. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her klarer jeg bare ikke å holde kjeft:p

Brom benny ser ikke ut til å være en særlig reflektert person,- ref linken til fredrik90.

Han snakker negativt om bilen på bakgrunn av det han erfarte, på verkstedet han jobbet på, når bilen ble lansert. Om det er hans eneste referanser mener jeg, at han har like stor forutsetning til å utale seg, som meg selv. Jeg har til dags dato knapt nok kjørt mercedes.

Samtlige feil, defekter eventuele mangler osv ville vært reklamasjoner/ garantier, eventuelt bortlukede ved eu kontroll allerede få år etter lansering. Dette vil igjenn si at - i DAG er det han, brom benny, nevner stortsett helt urelevant så lenge man ser på en fornuftig vedlikeholdt bil.

Har ikke lest mye fra den fyren, men akkurat det der var virkelig en missledene og lite gjennomtenkt artikkel.

Mine tanker:p

Dette fra en som ikke er noe som helst fan av mercedes, og kun har eid 7stk gamle bmwer i mitt kortte liv som sjåfør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...