Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Fant ut litt mer om enkemercedesen til naboen i dag. Den er ALDRI vinterkjørt, da de har bodd i syden om vinteren og kun brukt bilen hjemme i Norge om sommeren. De siste 16 årene har nok bilen gått svært lite, da mannen daua og kjerringa tok førerkort i 1996. Skulle nok absolutt ha hatt plass og penger til den! :wink:

Vet hun eventuelt hva denne bilen er verdt?

Er sikkert muligheter for å tjene noen kroner på å selge den videre til våren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte to drittunger i en sort E92 M3 her i stad, de kom mot meg i ukontrollert sladd rundt en sving på et industriområde. Godt E34en er smidig nok til en solid unnamanøver :wink: Tenkte ett sekund på å snu å hive meg etter for å ta skiltnummeret med så innhentet realiteten meg brått :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du klarer alltid å nevne dine egne biler i situasjoner som egentlig ikke har NOENTING med det å gjøre. Du møtte en E92 M3 på veien, og likevell skryter du av din E34 fordi den er "smidig". Haha. Whatever floats your boat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du klarer alltid å nevne dine egne biler i situasjoner som egentlig ikke har NOENTING med det å gjøre. Du møtte en E92 M3 på veien, og likevell skryter du av din E34 fordi den er "smidig". Haha. Whatever floats your boat.

Javel.... :roll: Er ikke dette et bilforum da, hvor man KAN nevne bilene sine. Er det ikke lov å være stolt av bilene sine og vise at man er det? Som veldig bilinteressert så er mine to biler min "Pride and joy" :)

Du har misforstått ett og annet mister #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel.... :roll: Er ikke dette et bilforum da, hvor man KAN nevne bilene sine. Er det ikke lov å være stolt av bilene sine og vise at man er det? Som veldig bilinteressert så er mine to biler min "Pride and joy" :)

Du har misforstått ett og annet mister #-o

Det er helt i orden det. Jeg har ikke sagt at jeg har noe i mot det, mitt innlegg i utgangspunktet var ment for humor, da jeg finner det litt morsomt at du nevner din gamle E34 når du møter en E92 M3 på veien. Ta det med ro, jeg peser deg ikke for det. :)

Jeg har vel ikke missforstått noe jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt i orden det. Jeg har ikke sagt at jeg har noe i mot det, mitt innlegg i utgangspunktet var ment for humor, da jeg finner det litt morsomt at du nevner din gamle E34 når du møter en E92 M3 på veien. Ta det med ro, jeg peser deg ikke for det. :)

Jeg har vel ikke missforstått noe jeg?

Kanskje... vi bare snakker her inne... og E34 er like god som noen annen BMW. Har du opplevd noe spennende med din BMW idag?... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt i orden det. Jeg har ikke sagt at jeg har noe i mot det, mitt innlegg i utgangspunktet var ment for humor, da jeg finner det litt morsomt at du nevner din gamle E34 når du møter en E92 M3 på veien. Ta det med ro, jeg peser deg ikke for det. :)

Jeg har vel ikke missforstått noe jeg?

Nei jeg bare skjønner ikke hvorfor lage styr å kommentere det. Den gamle E34en min er sikkert ikke mye å være stolt av, men jeg er det selvom. For meg så handler bil om interesse, selvrealisering, mobilitet og identitet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E34 er jo uendelig mye grommere enn e92m3! Det vet jo alle (som har e34).

Lett.

Det er helt i orden det. Jeg har ikke sagt at jeg har noe i mot det, mitt innlegg i utgangspunktet var ment for humor, da jeg finner det litt morsomt at du nevner din gamle E34 når du møter en E92 M3 på veien. Ta det med ro, jeg peser deg ikke for det. :)

Jeg har vel ikke missforstått noe jeg?

Kanskje... vi bare snakker her inne... og E34 er like god som noen annen BMW. Har du opplevd noe spennende med din BMW idag?... :)

Nei, det kan jeg ikke si at jeg har. Den står vinterlagret. Putrer rundt i en Mercedes w201 diesel :)

Nei jeg bare skjønner ikke hvorfor lage styr å kommentere det. Den gamle E34en min er sikkert ikke mye å være stolt av, men jeg er det selvom. For meg så handler bil om interesse, selvrealisering, mobilitet og identitet :)

Ble vel ikke så mye styr det vel? :) Det er jo tulletråden trossalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...