Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Thx ;) begynner å komme meg nå, bare litt smårusten i halsen ;)

Den så ikke så ikke ut den da! godt med utstyr! og mtp at det definitivt er kjøpers marked nå, så får du nok prisen enda litt ned vil jeg tro ;)

Nice, da har jeg begynt å skjønne meg litt på hvilke modeller+ utstyr som er bra. Som sagt, kun sikkling fortiden. Penger strekker ikke til dessverre når man har et e30 prosjekt som først må bli ferdig, før man kan bytte ut bruksbilen.

Hjelper ikke at man er student i tillegg... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over en bra sak i helga.

Ble stoppet av politiet og biltilsynet i helga, de ville gi meg mangellapp på senkesett,

jeg sa jeg hadde godkjent dette, og ga han vognkortet på bilen, da ble han borte i 2 minutter,

Da han kommer tilbake så sier han "jeg ser du har godkjent felger her også, det er ikke de du bruker nå, så jeg er redd for at du må inn og godkjenne de felgene du har på bilen din nå, så dette blir riktig"

Da jeg svarte at dette var vinterfelger, det er samme dim som orginalt, det er felger som kommer med bilen orginalt, og det er til og med dekk fra bmw forhandler.

Da ble det helt rolig, han ga meg vognkort og førerkort, og sa "Ha fortsatt en god dag videre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mangler soltak...

haha du og din soltakfetisj!

Når det er sagt, har jeg soltak på begge bilene mine nå, det er chill! 8)

Kom over en bra sak i helga.

Ble stoppet av politiet og biltilsynet i helga, de ville gi meg mangellapp på senkesett,

jeg sa jeg hadde godkjent dette, og ga han vognkortet på bilen, da ble han borte i 2 minutter,

Da han kommer tilbake så sier han "jeg ser du har godkjent felger her også, det er ikke de du bruker nå, så jeg er redd for at du må inn og godkjenne de felgene du har på bilen din nå, så dette blir riktig"

Da jeg svarte at dette var vinterfelger, det er samme dim som orginalt, det er felger som kommer med bilen orginalt, og det er til og med dekk fra bmw forhandler.

Da ble det helt rolig, han ga meg vognkort og førerkort, og sa "Ha fortsatt en god dag videre"

haha seriøst? snakk om å ha lite å gjøre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri feil å triumfere over politi/biltilsynet! :D WINNING!!

Nei, det er ikke hver gang det skjer :)

mangler soltak...

haha du og din soltakfetisj!

Når det er sagt, har jeg soltak på begge bilene mine nå, det er chill! 8)

Kom over en bra sak i helga.

Ble stoppet av politiet og biltilsynet i helga, de ville gi meg mangellapp på senkesett,

jeg sa jeg hadde godkjent dette, og ga han vognkortet på bilen, da ble han borte i 2 minutter,

Da han kommer tilbake så sier han "jeg ser du har godkjent felger her også, det er ikke de du bruker nå, så jeg er redd for at du må inn og godkjenne de felgene du har på bilen din nå, så dette blir riktig"

Da jeg svarte at dette var vinterfelger, det er samme dim som orginalt, det er felger som kommer med bilen orginalt, og det er til og med dekk fra bmw forhandler.

Da ble det helt rolig, han ga meg vognkort og førerkort, og sa "Ha fortsatt en god dag videre"

haha seriøst? snakk om å ha lite å gjøre....

Følte meg helt uovervinnelig da jeg reiste :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soltak er ganske chill. Mange sier de ikke trenger dette sia dem har AC. Men ved å ha soltak blir det mye lysere og koseligere inne i kupeen, samt at om sommeren kan man ha den åpen, ingenting er som litt luft fra oven :D Har ikke soltak i Mercedesen, men har takluke. Audien derimot har soltak, det er helt rått. Eneste "minuset" med soltak er at det bygger litt ned i takhøyde inne i bilen. Likevel er det absolutt verdt å ha det på nyere biler.

73wc5knq68n3f21z6vt9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden er forskjell på takluke og soltak?

Soltak er vel så vidt jeg vet åpen tak(glasstak)bak, i hvert fall glass-takluke...

http://www.kwaree.com/blog/wp-content/u ... c00848.jpg

(bildet er hentet fra en X5)

Takluke er jo takluke, du kan åpne, men ikke se igjennom om den er igjen.

Eller er jeg helt ute å kjører? :mrgreen:

Har i hvert fall alltid sett for meg at soltak er slik som går over "hele" taket, mens takluke bare er vanlig vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...