Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hu som skulle leie det ut sa det var en håndballspiller på Elverum som hadde sett på den. Han er over 190 høy, så jeg kan ikke fatte at han var intr :P!

Skrevet

Det går ikke, for dette var i tredjeetasje i et bolighus og eneste mulige vei opp var en utvendig vindeltrapp :P!

Skrevet

180cm er vel nesten å betegne som krypkjeller, og jeg kan ikke skjønne det er lov å leie ut.

Vi har rundt 3 meter her. Det virker luftig og fint.

Skrevet
Det går ikke, for dette var i tredjeetasje i et bolighus og eneste mulige vei opp var en utvendig vindeltrapp :P!

Lite trolig da ja :lol:

Skrevet

Skal ut å vaske bil nå så den er klar for CCN neste helg. Blir vel ikke møkkete av å stå i garasjen ei uke? :?:P

img20110423161821.jpg

img20110423161809.jpg

Fint emblem i grillen? 8) Er vel noe nazi greier dette?

Skrevet
Haha, sant. Kanskje jeg på 1.94 skal gjøre det? Hmm.

Faen er du 194? Er du sååå mye høyere en meg ?

316: noe nazi greier er det nok ikke, men kledlig var det da :D

Skrevet

Fint emblem i grillen? 8) Er vel noe nazi greier dette?

Government flag

The government flag of Germany is officially known as the Dienstflagge der Bundesbehörden (state flag of the federal authorities) or Bundesdienstflagge for short. Introduced in 1950, the government flag is the civil flag defaced with the Bundesschild ("Federal Shield"), which overlaps with up to one fifth of the black and gold bands.[4] The Bundesschild is a variant of the coat of arms of Germany, whose main differences are the illustration of the eagle and the shape of the shield: the Bundesschild is rounded in base, the standard coat of arms is pointed. The government flag may only be used by federal government authorities and its use by others is an offence, punishable with a fine.[5] However, public use of flags similar to the Bundesdienstflagge (e.g. using the actual coat of arms instead of the Bundesschild) is tolerated, and such flags are sometimes seen at international sporting events.

kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Flag_of_Germany

Skrevet

Faktisk andre dagen med øldrag/solbrille-føre her i år også! Lå på 22 i skyggen tidligere i dag..:) Herlig! Vært ute å lufta E30`n litt nå..;) Venter på sommerfelgene mine så jeg kan ta av de stygge 15" mine..:lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...