Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det fikses med tape så er det ikke ødelagt hehe

ahmzflo6gjoocrszr1tu.jpg

Man kan bli vår yr av mindre.

gt2prz5owuttsbxt6npd.jpg

Teknikkens utvikling

o1t9emunue5a41hzthl2.jpg

Skrevet
Bakfull... Shotta kartongvodka i går. Blir kvalm av tanken i dag...

Da passer det perfekt med en soft is med rekesalat, eller en Baileys med rått egg ;)

Skrevet

Mmmmmmm... Glad jeg har noen kalde Capri Sonne nå, ingenting er bedre enn det på en morgen som dette! Drømmer ofte om Capri Sonne etter jeg har vært på fylla ;)!

Skrevet

Litt svimmel i dag, punkt en få i seg vann... punkt to finne mobiltelefonen.... punkt tre... finne bmw'n min... off.. god dagen bimmersfolk! :D

edit: punkt en og to good, så var det å dra på biljakt da... varg veum stil!

Skrevet

Mmmmm... intet er som danske rugbrødskiver med egg og solmodne tomater med peppermix akompagnert av øl og linjeakvavit. God påske... :)

Skrevet
Kan det fikses med tape så er det ikke ødelagt hehe

ahmzflo6gjoocrszr1tu.jpg

Man kan bli vår yr av mindre.

gt2prz5owuttsbxt6npd.jpg

Teknikkens utvikling

o1t9emunue5a41hzthl2.jpg

Herlig!

Lada er ett finfint eksempel på at det ikke er vits i å forandre på et vinnende konsept :lol:

Skrevet

Saken er at Lada 1500/1600 er skuddsikker. Bilen er svært enkel, men den skal kunne repareres når du befinner deg 2000 Km øst for Uralfjellene i Novosibirsk/Krasnojarsk området... for ikke å snakke om når man kommer til Irkutsk. Dette kan man med Lada 1500/1600 og ikke minst Riva. Det ble for kort tid siden solgt en rustfri og pen Lada 1600 her i Danmark med 120000 Km på klokken... 80000 dkk kostet den. Såpass populære er de... :)

Skrevet

Jepp, har venner fra øst-Europa som forteller om bestefedre som har hatt Ladaer i flere år uten problemer.

Da har jeg vært ute og solt skallen min. Faen så deilig det er å ha så lite hår om sommern ^^ Ser fortsatt farlig ut, dog.

Skrevet

Haha, så gøy :)

Kjørt 5000 ganske harde km med Ladaen siden jeg fikk skilter på den nå. Den har vært med på langtur i -42, dratt utallige tunge hengerlass, banekjøring!! og masse lek i gjørmehull. (Jeg må ha vært en gris i mitt tidligere liv, jeg elsker å kjøre i gjørme med Ladaen) :D

Jeg skjønner ikke heelt ladakritikken, sålenge en tar bilen for det den er kan en ikke unngå å bli fornøyd :)

Skal sies at verktøysettet som følger med disse bilene er helt sykt! Alt fra verktøy for just av ventiler til svæær pumpe og fancy cccp lufttrykkmåler!

Blir stoppa nesten daglig av øst-europeere som vil ta bilder og prate og nordmenn som bare synes jeg er snål :lol:

En Litauer som stoppa meg nylig fortalte at de kun hadde brukt Ladadeler på Rover-verkstedet han jobbet på i Litauen. De dreide tilogmed stempler sånn at de skulle passe i Rover maskinistene :lol: Alt for å spare penger tydeligvis :wink:

Skrevet

Lada er ikke noe mer skuddsikker enn en annen bil, Fredrik, selv om den er ufattelig enkel. Men den er god å kjøre dersom det ikke er for mange svinger og etter du har kommet opp i fart.

Skrevet
Lada er ikke noe mer skuddsikker enn en annen bil, Fredrik, selv om den er ufattelig enkel. Men den er god å kjøre dersom det ikke er for mange svinger og etter du har kommet opp i fart.

Hvorfor kan den ikke være det? De siste modellene er oftest mest driftsikre modellene. Det gjelder også BMWer, der senere årgangene har fått alt av småfeil rettet opp. Tror på at Ladaene er driftsikre jeg. Men 90.000 dkk driftsikre, hmmz :P

Edit: Tror heller ikke at den er godt å kjøre selv om det er rettstrekke og motorveifart ;p Heller en E30, da...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...