Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Vi jobber i et mekanisk verksted. (sveising, platearbeid etc)

Vi tilbyr en del mer i timen enn tariff, for å sikker på at vi er en attraktiv plass å begynne.

Problemet med "mask og mekk" gjengen, er at de fleste vil offshore, og de beste blir selvsagt håndplukket dit. Jeg er også i den formening at i de som bor i nærhet til storbyene/utdanningsinstitusjoner (som de fleste her om kring), så er det mer attaraktivt for de som faktisk gidd, å heller ta seg en ordentlig utdannelse..

Da er ikke potten med lærlinger særlig stor å ta av. Det blir heldigvis folk av de fleste til slutt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik skal Apple fikse kartglippet i telefonene...

http://feber.se/iphone/art/258595/shr_k ... fixa_appl/

:lol::lol::applause:

Hehehe... morsomt. Det mange kanskje ikke er klar over er den artige underliggende referansen til London Bridge når Tim Cook efter sigende uttaler følgende: "Apple is committed to providing the best user experience possible... which is why we are working to dismantle the Brooklyn Bridge and put London in Canada". London Bridge anno 1831 ble i 1967 faktisk demontert og flyttet fra London i England til Arizona i USA... :)

London Bridge, Lake Havasu City, Arizona, USA

djk8qb6d9gxv32fm8okd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nettopp vite at en kollega av svigerfar gjerne ville kjøpe E34en min, han hadde visst vært veldig interessert også :) Men jeg kan da ikke selge trofaste gråtass.. :? Var inne på tanken her om dagen da dørene nektet å lukke seg pga kulda men det er utrolig hva man får til med WD40 8)

Nei den får bli i mitt eie :)

Merkelig at du er så glad i bilen din, trofast og alt det der, men så skjer en liten filleting som at døra/dørlåsen fryser og du tenker på å kvitte deg med den? Det er jo en bagatell så liten som det går an å få det! Hva skjer om du går tom for bensin en dag? Rett på finn.no med skiten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nettopp vite at en kollega av svigerfar gjerne ville kjøpe E34en min, han hadde visst vært veldig interessert også :) Men jeg kan da ikke selge trofaste gråtass.. :? Var inne på tanken her om dagen da dørene nektet å lukke seg pga kulda men det er utrolig hva man får til med WD40 8)

Nei den får bli i mitt eie :)

Merkelig at du er så glad i bilen din, trofast og alt det der, men så skjer en liten filleting som at døra/dørlåsen fryser og du tenker på å kvitte deg med den? Det er jo en bagatell så liten som det går an å få det! Hva skjer om du går tom for bensin en dag? Rett på finn.no med skiten?

Kommer vel i hvert fall for salg til våren, for da står det vinterdekk på bilen, og det går jo ikke an å kjøre med det om sommeren! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik skal Apple fikse kartglippet i telefonene...

http://feber.se/iphone/art/258595/shr_k ... fixa_appl/

:lol::lol::applause:

Hehehe... morsomt. Det mange kanskje ikke er klar over er den artige underliggende referansen til London Bridge når Tim Cook efter sigende uttaler følgende: "Apple is committed to providing the best user experience possible... which is why we are working to dismantle the Brooklyn Bridge and put London in Canada". London Bridge anno 1831 ble i 1967 faktisk demontert og flyttet fra London i England til Arizona i USA... :)

London Bridge, Lake Havasu City, Arizona, USA

[ Bilde ]

Artig detalj, takk for infoen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...