Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Dagens latterlige:

49952279.jpg

http://www.ostlendingen.no/nyheter/elve ... -1.7676532

- Dette var en tjenestemann hos oss som hadde fått betalt et forlegg av et utenlandsk vogntog i kontanter. Disse pengene skulle han sette i banken og han så ikke skiltingen på stedet da han parkerte, opplyser Skybak.

SÅ IKKE SKILTINGEN? Ja, for det holder mål for meg og deg! Jæææævla rølp......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er sånn lite servo olje lyd uten at det er lite servo olje, er det da pumpa som holder på å gå fisføyken?

Pumpa lever på siste rest :)

Eller kaldt, kondens i olja og på tide å bytte. Når ble det gjort sist?

Det aner jeg ikke. For jeg kjøpte den i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens latterlige:

[ Bilde ]

http://www.ostlendingen.no/nyheter/elve ... -1.7676532

- Dette var en tjenestemann hos oss som hadde fått betalt et forlegg av et utenlandsk vogntog i kontanter. Disse pengene skulle han sette i banken og han så ikke skiltingen på stedet da han parkerte, opplyser Skybak.

SÅ IKKE SKILTINGEN? Ja, for det holder mål for meg og deg! Jæææævla rølp......

FYSJ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på en annen ting og.. Motortemp på varm bil varierer fra det blå feltet og til midten. Opp og ned den står ikke rolig på senter slik jeg er vandt med, er det tegn på dårlig lufting? Er varme i apparatet men må ha temp regulering på max for å få grei varme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på en annen ting og.. Motortemp på varm bil varierer fra det blå feltet og til midten. Opp og ned den står ikke rolig på senter slik jeg er vandt med, er det tegn på dårlig lufting? Er varme i apparatet men må ha temp regulering på max for å få grei varme..

kan det være termostatet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på en annen ting og.. Motortemp på varm bil varierer fra det blå feltet og til midten. Opp og ned den står ikke rolig på senter slik jeg er vandt med, er det tegn på dårlig lufting? Er varme i apparatet men må ha temp regulering på max for å få grei varme..

Har akkurat det samme på E34en, står rett opp som vanlig hvis bilen står stille på tomgang men beveger seg mot det blå når jeg begynner å kjøre. På motorveien så er den nesten nede på det blå, får også ikke den beste varmen ut av varmeapperat men det holder så man ikke fryser. Er kun nå som det er så kaldt det er sånn :-k

Kunne tenkt meg sånn trekk som de hadde å grillen på biler før i tiden, så motoren ikke skal gå så kaldt. Hadde vært greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere snakker om termostat osv, ifjor vinter var jeg plaget med dårlig varme i coupe, å motoren var på blå streken hele tiden , bytta termostat å alt var i orden :D

Så kommer spm ! Jeg skal etter planen få fullt på med kjølevæske i mårra, alt har vært tømt! Så hvordan skal jeg gå frem med å få fullt det opp igjen å lufta det best mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere snakker om termostat osv, ifjor vinter var jeg plaget med dårlig varme i coupe, å motoren var på blå streken hele tiden , bytta termostat å alt var i orden :D

Så kommer spm ! Jeg skal etter planen få fullt på med kjølevæske i mårra, alt har vært tømt! Så hvordan skal jeg gå frem med å få fullt det opp igjen å lufta det best mulig?

fyll på væske helt til det blir fullt

skru på motoren og full varme i varmeanlegget i kupeen

ikke sett på korken for kjølevæske

klem i kjøleslangene med hånda for å fjerne bobler og etterfyll til riktig nivå er oppnådd.

sjekk temp på motor og at vifta kicker inn

ta evnt en kjøretur efter alt, og sjekk nivå igjen. =)

Denne metoden har fungert for meg på div antall biler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...