Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Den kommer ifra ledningsnettet på motoren, går ut der + å minus kabelen er montert der med dinna + terminalen i motorommet.. Bilen hadde 13,35 på tomgang, å 13,25 når jeg gassa på.. Å når jeg kom hjem så hadde jeg 12,88 . Så den lader ikke, leste noe greier om ei ladelampe å noe greier.. Fikk et symbol i dasjen igår, en sirkel med 3 prikka rundt, hva det nå er. Skal kikke i instruksjonboka.

Prøvd å måle både fremme og bak på batteriet ja?

Rundt 13v er jo lading selv om den kunne vært bedre.. Dynamoen fra ny eller gammel motor? Gått over alle koblinger minst to ganger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kommer ifra ledningsnettet på motoren, går ut der + å minus kabelen er montert der med dinna + terminalen i motorommet.. Bilen hadde 13,35 på tomgang, å 13,25 når jeg gassa på.. Å når jeg kom hjem så hadde jeg 12,88 . Så den lader ikke, leste noe greier om ei ladelampe å noe greier.. Fikk et symbol i dasjen igår, en sirkel med 3 prikka rundt, hva det nå er. Skal kikke i instruksjonboka.

Prøvd å måle både fremme og bak på batteriet ja?

Rundt 13v er jo lading selv om den kunne vært bedre.. Dynamoen fra ny eller gammel motor? Gått over alle koblinger minst to ganger?

Ja gikk over nå, ser bra ut, no går den på tomgang, 12.88. Uansett om jeg gir gass eller den står på tomgang.. Blææ, å defan ligger inne i 10sek så dette den ut ladingen. Har e en jordfeil kanskje ?:s å siden motorbytte har ikke temp måleren vært heilt på lag,viser -37.. Hm.. Dynamoen ble flyttet over ifra 2litern :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått igjen lappen nå? :P

Ja for halvannen måndte siden.... på samme dag som jeg skulle feira 3 år med forsåvidt.

Hahaha, yey :P

Juleferie imorra etter kl 15!! :D

Muntlig eksamen 14:45, bare en hel dag med nerver igjen..

Edit:

Larvik? Er du ofte her Zibiri?

Ja, whyyy? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...