M|Fjeld Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Akkurat nå spiser jeg gårdagens hjemmelagde pizza og skyller ned med kald Cola. Etterpå er det kaffe og krokanrull. Samme her, hjemmelaget pizza er digg, har bare sånn siesta brus eller hva den heter skikkelig jalla, men faktisk god Kaffe og kake til dessert. må kose seg når man naver
hermanoo90 Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Spaghetti bolognese, revet parmesanost drysset over og iskald cola på boks!
Fredrik Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Så avanserte dere er matveien da... hjemmelaget pizza, hjemmelaget lammerull, kebab... og jeg vet ikke hva. Her var lunchen et par skiver hjemmebakt gammeldags grovbrød med hhv. salami og jordbærsyltetøy. Som litt ekstra drakk jeg ordentlig julete (løs vekt) fra den lokale tebutikken. Den er kjempegod... Dansk bakverk er faktisk best i verden! Hver gang vi er i Køben så spiser jeg alltid frokost på ett sånn lite bakeri i nærheten av radisson hotellet! Danskene er gode på bakverk og smørbrød, men et skikkelig boulangeri i Frankrike eller Belgia er et himmelrike i forhold. Danskene kan imidlertid mat... tenk at det er hele 13 restauranter med en Michelin stjerne i København. Oslo har bare fire restauranter med en Michelin stjerne og Stockholm har åtte restauranter med en Michelin stjerne.
wicky124 Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Er vel kanskje slik siden Oslo ikke akurat er en verdensmetropol... køben/stockholm er vel mer verdenskjent enn oslo...
Thewiz Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Hmmm. Sikler på E91 for tiden. Tror det hadde vært en fin bruksbil. Det hadde vært et ganske stort leap, fra 1988 w201 uten NOE utstyr til BMW E91 bruksbil
Mattae Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 e9x er kjekke biler det sitter selv å lurer på handle med en Audi a4 2000 mod 1.9 tdi 116hk som billig brukis og la e90n stå.... hmm
S.Hafsmo Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Er det noe mere enn Far Cry 3 som kan være verdt å ta med seg for å fordrive 5 uker på sjøen?
rublings Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Battlefield 3 er gøy Edit: Kan jo alltids ta med noen klassikere. Age of Empires er greit tidsfordriv.
S.Hafsmo Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Black Ops spillene bruker å være så sabla korte (og litt ensformige). BF3 kan vel vurderes, men er singelplayeren noe bra? Fallout spillene er perfekte på-sjøen spill. Brukte vel 70-80 timer på New Vegas.
rublings Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Black Ops spillene bruker å være så sabla korte (og litt ensformige). BF3 kan vel vurderes, men er singelplayeren noe bra?Fallout spillene er perfekte på-sjøen spill. Brukte vel 70-80 timer på New Vegas. Nå har jeg bare hastet meg gjennom singleplayer, men det virket ikke som den lengste. Satt noen timer. Er nok lite fokus på den modusen i slike spill. Har ikke spilt Black Ops, så kan ikke sammenligne.
eeikenes Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Hvis du er noe på bilspill, så synes jeg Driver San Fransico er ganske så bra. Litt kort men greit tidsfordriv. Er ikke det helt normale bilspillet, litt fantasy i det også, da du kan bytte til andre mennesker sine kropper.
Fredrik 90 Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Da har jeg midlertidig løst problemet med at 520en går så kaldt i kulda, tok å klipte til to biter av en 3mm Depron plate som jeg satte inne i nyrene. Plata er mørk grå så det ser ikke rart ut og motoren får drifts temperatur selv når jeg kjører på motorveien og jeg kan kose meg med masse varme fra varmeapparatet. Holder dog nøye øye med tempmålern, men det ser ut som termostaten gjør jobben sin å holder drifts temperaturen der den skal
Azeton Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Da har jeg midlertidig løst problemet med at 520en går så kaldt i kulda, tok å klipte til to biter av en 3mm Depron plate som jeg satte inne i nyrene. Plata er mørk grå så det ser ikke rart ut og motoren får drifts temperatur selv når jeg kjører på motorveien og jeg kan kose meg med masse varme fra varmeapparatet. Holder dog nøye øye med tempmålern, men det ser ut som termostaten gjør jobben sin å holder drifts temperaturen der den skal på min bil så er det halve radiatoren. Så det fortsatt for kjøling fra 1stk nyre
Markus E30 Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Jobber i kveld på svingen da det er dimmefest. Fml
Anbefalte innlegg