Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Black Ops spillene bruker å være så sabla korte (og litt ensformige). BF3 kan vel vurderes, men er singelplayeren noe bra?

Fallout spillene er perfekte på-sjøen spill. Brukte vel 70-80 timer på New Vegas.

Singel playeren på BF3 er bra, men noe kort. Tok ca 10-12 timer mener jeg å huske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest litt rundt om dette på nettet, men finner bare eldre innlegg på div forumer.

Er det slik at man MÅ på inviduell TÜV godkjenning ved f.eks ombygging til e36 M3, eller kan man enkelt og greit bare låne noen pairer og plombere bilen? I tilfelle.. Om jeg tenker å bygge komplett m3, -bare med m50b25 turbo isteden. Vil dette være vanskeligere å godkjenne? Hvilke grunnlag kan brukes imot om jeg kan dokumentere at bremser og understell holder opp mot effekten (som da kunne blitt stilt til det samme som m3 (286 - 321hk). Om noen skjønner hva jeg mener? Bare hørt så mye forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS3?

Uncharted serien er veldig veldig bra!

Ahh.. Unchartered ja. Den er jo absolutt verdt å vurdere.

Får se om jeg finner BF3 til en grei pris. Kan tenkes at noen ombord allerede har denne. :-k

Edit:

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=38719752&areaId=20242

Da har man kjøpt seg hus:) blir digg å få egen garasje..

Gratulerer med kjempeflott hus! :beer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for gratulasjoner.. jeg har sett fram til det en stund.. å bare kunne gå rett ut å skru 30min hvis jeg vil. Sånn som det er nå, bor jeg 25min i bil fra verkstedet. Da blir skruingen for ofte nedprioritert. Blir å innrede til utleie i kjelleren, så da kommer jeg til å ha ca7000 ekstra netto pris mnd.. ganske digg i grunn.. du som vil ha e91. Jeg skal selge min nå. Må bare få fingeren i gir.. ligger noen bilder i en showoff tråd. 320d 177hk med full mtech navi etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg midlertidig løst problemet med at 520en går så kaldt i kulda, tok å klipte til to biter av en 3mm Depron plate som jeg satte inne i nyrene. Plata er mørk grå så det ser ikke rart ut og motoren får drifts temperatur selv når jeg kjører på motorveien og jeg kan kose meg med masse varme fra varmeapparatet. Holder dog nøye øye med tempmålern, men det ser ut som termostaten gjør jobben sin å holder drifts temperaturen der den skal :)

Gjorde det samme med volvoen og driftstempen er nå perfekt... Men varmen ble aldri borte selv om tempnåla falt drastiskt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...