S.Hafsmo Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 Lader ikke batteriet i nøkkelen når nøkkelen står i bilen?
-Roger- Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 Ikke på hans bil. Han har comfort access og da er det vanlige batteri som man bytter. Idiotisk at det ikke er slik på de vanlige nøklene også.
Fredrik 90 Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 Ja som Roger sier så har jeg Comfort Access så jeg har alltid nøkken i lomma Men noen har fortalt meg at hvis jeg putter nøkken i "hullet" på vanlig måte så lader den batteriene, er dette helt feil eller...? Blir jo aldri til at jeg gjør det slik da, den blir liksom bare liggende i jakkelomma hver gang
-Roger- Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 Nei, det er ikke oppladbare batteri! Samme type som man finner overalt! Blant annet fjernkontrollen til canal digital tuneren
Fredrik 90 Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 Nei, det er ikke oppladbare batteri! Samme type som man finner overalt! Blant annet fjernkontrollen til canal digital tuneren Ja tenkte meg nesten det Da er det bare å få bytta de, bør være en smal sak. Må i samme slengen få bytta batteriene i fjernkontrollen til E34en også, fjernstyrt sentral lås på gamla også vettu
Larsinnj Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 Hvordan er det når man bytter batteri på slike nøkler? Må de kodes?
Jørgen Lie Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 E90en fortalte meg nettopp at batteriet i nøkkelen begynner å bli tomt, kjekt å vite Så slipper jeg å stå en morgen å ikke få komme inn i bilen Forøvrig deilig med nyvasket bil, tar E34en ett skikkelig tak i morgen hvis det ikke snør mye Du kan jo bare ta ut den fysiske nøkkelen og stikke i låsen på døra og låse opp? Jeg bytta også batteri i begge nøklene på E91`n jeg hadde.. Trodde den var oppladbar, da han fjotten på BMW i Kristiansund sa det, men det var jo bare bullshit.. Kjøpte batteri, satte de i, og nøkkelen virka raskere enn noen gang!
Jørgen Lie Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 Hvordan er det når man bytter batteri på slike nøkler? Må de kodes? Nei.. Du vipper av plastlokket, tar ut batteri, setter i nytt batteri, og vips, så funker den som den skal igjen.
S.Hafsmo Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 Ja som Roger sier så har jeg Comfort Access så jeg har alltid nøkken i lomma Men noen har fortalt meg at hvis jeg putter nøkken i "hullet" på vanlig måte så lader den batteriene, er dette helt feil eller...? Blir jo aldri til at jeg gjør det slik da, den blir liksom bare liggende i jakkelomma hver gang Ahh.. Som på Suzukien til svigermor altså. Snedig.
Jordfræsar Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 E90en fortalte meg nettopp at batteriet i nøkkelen begynner å bli tomt, kjekt å vite Så slipper jeg å stå en morgen å ikke få komme inn i bilen Forøvrig deilig med nyvasket bil, tar E34en ett skikkelig tak i morgen hvis det ikke snør mye Du kan jo bare ta ut den fysiske nøkkelen og stikke i låsen på døra og låse opp? Jeg bytta også batteri i begge nøklene på E91`n jeg hadde.. Trodde den var oppladbar, da han fjotten på BMW i Kristiansund sa det, men det var jo bare bullshit.. Kjøpte batteri, satte de i, og nøkkelen virka raskere enn noen gang! De som har comfort access har ikke oppladbare nøkler. Kun de uten CA
johnja Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 Ja som Roger sier så har jeg Comfort Access så jeg har alltid nøkken i lomma Men noen har fortalt meg at hvis jeg putter nøkken i "hullet" på vanlig måte så lader den batteriene, er dette helt feil eller...? Blir jo aldri til at jeg gjør det slik da, den blir liksom bare liggende i jakkelomma hver gang Nøkkelen på mine biler med comfort access lades når de settes i "tenningslåsen"
-Roger- Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 Ja som Roger sier så har jeg Comfort Access så jeg har alltid nøkken i lomma Men noen har fortalt meg at hvis jeg putter nøkken i "hullet" på vanlig måte så lader den batteriene, er dette helt feil eller...? Blir jo aldri til at jeg gjør det slik da, den blir liksom bare liggende i jakkelomma hver gang Nøkkelen på mine biler med comfort access lades når de settes i "tenningslåsen" Ikke når du har comfort access
johnja Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 Leser i instruktionsboka nå, du har rett, forhandler feil
Anbefalte innlegg