Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ja som Roger sier så har jeg Comfort Access så jeg har alltid nøkken i lomma :) Men noen har fortalt meg at hvis jeg putter nøkken i "hullet" på vanlig måte så lader den batteriene, er dette helt feil eller...? :? Blir jo aldri til at jeg gjør det slik da, den blir liksom bare liggende i jakkelomma hver gang :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke oppladbare batteri! Samme type som man finner overalt! Blant annet fjernkontrollen til canal digital tuneren :)

Ja tenkte meg nesten det :) Da er det bare å få bytta de, bør være en smal sak. Må i samme slengen få bytta batteriene i fjernkontrollen til E34en også, fjernstyrt sentral lås på gamla også vettu :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E90en fortalte meg nettopp at batteriet i nøkkelen begynner å bli tomt, kjekt å vite :) Så slipper jeg å stå en morgen å ikke få komme inn i bilen :wink:

Forøvrig deilig med nyvasket bil, tar E34en ett skikkelig tak i morgen hvis det ikke snør mye :)

Du kan jo bare ta ut den fysiske nøkkelen og stikke i låsen på døra og låse opp? :)

Jeg bytta også batteri i begge nøklene på E91`n jeg hadde.. Trodde den var oppladbar, da han fjotten på BMW i Kristiansund sa det, men det var jo bare bullshit.. Kjøpte batteri, satte de i, og nøkkelen virka raskere enn noen gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja som Roger sier så har jeg Comfort Access så jeg har alltid nøkken i lomma :) Men noen har fortalt meg at hvis jeg putter nøkken i "hullet" på vanlig måte så lader den batteriene, er dette helt feil eller...? :? Blir jo aldri til at jeg gjør det slik da, den blir liksom bare liggende i jakkelomma hver gang :wink:

Ahh.. Som på Suzukien til svigermor altså. Snedig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E90en fortalte meg nettopp at batteriet i nøkkelen begynner å bli tomt, kjekt å vite :) Så slipper jeg å stå en morgen å ikke få komme inn i bilen :wink:

Forøvrig deilig med nyvasket bil, tar E34en ett skikkelig tak i morgen hvis det ikke snør mye :)

Du kan jo bare ta ut den fysiske nøkkelen og stikke i låsen på døra og låse opp? :)

Jeg bytta også batteri i begge nøklene på E91`n jeg hadde.. Trodde den var oppladbar, da han fjotten på BMW i Kristiansund sa det, men det var jo bare bullshit.. Kjøpte batteri, satte de i, og nøkkelen virka raskere enn noen gang! :)

De som har comfort access har ikke oppladbare nøkler. Kun de uten CA ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja som Roger sier så har jeg Comfort Access så jeg har alltid nøkken i lomma :) Men noen har fortalt meg at hvis jeg putter nøkken i "hullet" på vanlig måte så lader den batteriene, er dette helt feil eller...? :? Blir jo aldri til at jeg gjør det slik da, den blir liksom bare liggende i jakkelomma hver gang :wink:

Nøkkelen på mine biler med comfort access lades når de settes i "tenningslåsen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja som Roger sier så har jeg Comfort Access så jeg har alltid nøkken i lomma :) Men noen har fortalt meg at hvis jeg putter nøkken i "hullet" på vanlig måte så lader den batteriene, er dette helt feil eller...? :? Blir jo aldri til at jeg gjør det slik da, den blir liksom bare liggende i jakkelomma hver gang :wink:

Nøkkelen på mine biler med comfort access lades når de settes i "tenningslåsen"

Ikke når du har comfort access

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...