Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Nettopp... og den aktuelle motoren var M20B20. Nå forstår flere kanskje hvorfor jeg snakker om at nettopp M20 og M30 motorene i relativ forstand vis a vis konkurrentenes sammenlignbare motorer er BMW´s beste. Man ville ikke ha sagt tilsvarende om BMW´s motorer idag... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen min vandrer fra høyre til venstre når jeg styrer rett frem.. Er det noen av dere som har noen idè om hva som kan forårsake dette? Jævlig irriterende.. e39

Hater når det skjer... :P

ingen ?

Umiddelbart vil jeg mene at problemet er slitte foringer på bærearmene foran og/eller et styrestag foran. Alternativt er det tannstangen til styringen som begynner å bli slitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en 4-hjulskontroll kan gjøre susen ja. Er det noe annet galt regner jeg med de lett ser det der.

Over til Golf 4(?) 2001 modell:

Broren til samboeren min kom borti og løsnet et rele under rattet når han skulle åpne panseret. Det gjorde at vindusviskerne stoppet (halvveis oppe).

Han fikk festet kablene igjen, og resatt en servicelampe som dukket opp, men viskerne vil fortsatt ikke gå. Han har sjekket alle sikringer.

Hva kan være problemet/løsningen?

Som IT-mann foreslo jeg å koble fra batteriet, og koble det på igjen :)

Dere har kanskje noen bedre ideer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...