Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

*snipp*.

Jeg har nok noen OVP-relèer du kan prøve om du ønsker det. Tror også at jeg har en LMM, da jeg mener den er lik på m104-motoren jeg har stående. :)

Om ikke så har jeg det garantert på 210'n, da den har en m111 under huven :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får jeg av håndbrekk vaieren til e36 cab? Sitte dønn fast :P

Tenker du i gjennomgåinga under hjulspindelen eller i karosseriet?

i spindelen er det enklest og klippe kabelen, og dra hele skiten ut. Så bare slår du metallhylsa som sitter igjen ut med dor og hammer.

I karroseriet er det somregel nok bare å lirke litt, hold helt innerst og bend litt opp og ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*snipp*.

Jeg har nok noen OVP-relèer du kan prøve om du ønsker det. Tror også at jeg har en LMM, da jeg mener den er lik på m104-motoren jeg har stående. :)

Om ikke så har jeg det garantert på 210'n, da den har en m111 under huven :P

Det høres veldig fint ut! :D Men slik den er nå vil den nok ikke tur-retur odden, men hvis du skal innover til Oslo en kveld f.eks, så kanskje du kan ta med noen av releene om du har? Vet hvilket nr releet skal ha :) Håpe at den gule har riktig :) Ellers kan det hende 210'n har riktig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i spindelen er det enklest og klippe kabelen, og dra hele skiten ut. Så bare slår du metallhylsa som sitter igjen ut med dor og hammer.

I karroseriet er det somregel nok bare å lirke litt, hold helt innerst og bend litt opp og ned.

I spindelen ja..

Dor og hammer fra utsiden inn tenker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I spindelen ja..

Dor og hammer fra utsiden inn tenker du?

i innfestninga under spindelen der gjennomføringa er. Dersom du står på utsiden går det fint ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...