Stenbakken Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Noen her som har testet gul film på E46? og er det lov? Og bruker vanlige CCFL AE ringer, blir de veldig gule? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Jeg bruker det på e36'n..men hakke snøring på hvor mye lov det er Når vi først er inne på temaet, får jeg godkjent på EU-kontroll med gul folie på lyktene? Jeg tok de av sist gang for å være sikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Jeg hadde gule lykter når jeg var på EU kontroll. De sa ingenting på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Innerglasset? Får håpe jeg får noen som ikke sier no på det da ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Ja, begge innerglassene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Jeg tok av gulfilmen jeg jaja.. Siden motorbytte så har utetempen ikke funket.. Står -37 hele tiden.. har sensoren fått seg en kakk da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 *snipp*. Jeg har nok noen OVP-relèer du kan prøve om du ønsker det. Tror også at jeg har en LMM, da jeg mener den er lik på m104-motoren jeg har stående. Om ikke så har jeg det garantert på 210'n, da den har en m111 under huven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Trist syn ved 7.40 Forøvrig mye rar kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Hvordan får jeg av håndbrekk vaieren til e36 cab? Sitte dønn fast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Der tror jeg glenglen er rette mannen å prate med er sikkert samme som på andre e36'r men han er nå virkelig en e36 cab-mann han iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Hvordan får jeg av håndbrekk vaieren til e36 cab? Sitte dønn fast Er det brekk i trommelen ? Min satt noe helt jævlig den også, men det var på E39 da så vet ikke om det er likt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Hvordan får jeg av håndbrekk vaieren til e36 cab? Sitte dønn fast Tenker du i gjennomgåinga under hjulspindelen eller i karosseriet? i spindelen er det enklest og klippe kabelen, og dra hele skiten ut. Så bare slår du metallhylsa som sitter igjen ut med dor og hammer. I karroseriet er det somregel nok bare å lirke litt, hold helt innerst og bend litt opp og ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 *snipp*. Jeg har nok noen OVP-relèer du kan prøve om du ønsker det. Tror også at jeg har en LMM, da jeg mener den er lik på m104-motoren jeg har stående. Om ikke så har jeg det garantert på 210'n, da den har en m111 under huven Det høres veldig fint ut! Men slik den er nå vil den nok ikke tur-retur odden, men hvis du skal innover til Oslo en kveld f.eks, så kanskje du kan ta med noen av releene om du har? Vet hvilket nr releet skal ha Håpe at den gule har riktig Ellers kan det hende 210'n har riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 i spindelen er det enklest og klippe kabelen, og dra hele skiten ut. Så bare slår du metallhylsa som sitter igjen ut med dor og hammer. I karroseriet er det somregel nok bare å lirke litt, hold helt innerst og bend litt opp og ned. I spindelen ja.. Dor og hammer fra utsiden inn tenker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 i spindelen er det enklest og klippe kabelen, og dra hele skiten ut. Så bare slår du metallhylsa som sitter igjen ut med dor og hammer. I karroseriet er det somregel nok bare å lirke litt, hold helt innerst og bend litt opp og ned. I spindelen ja.. Dor og hammer fra utsiden inn tenker du? i innfestninga under spindelen der gjennomføringa er. Dersom du står på utsiden går det fint ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg