Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, hadde aldri trodd jeg skulle vinne en lyskryss duell med E34en :roll: Var en guttunge (i foreldrenes Passat Bluemotion! HAHAHA :lol: ) som satt å glante og gliste til meg på rød lys her i stad, var åpenbart hva han pønska på og jeg tenkte hvorfor ikke :wink: Satt automaten i Sport og klemte til det M50en var god for på grønt lys, tror jaggu jeg fikk litt hjulspinn også :mrgreen: Første meterne opp til ca 60 km/t så hang han på men så fort gamla fikk opp farta og turtallet så dro vi ifra gitt :lol: Ved neste lyskryss fikk jeg bare tommelen opp av han og passasjeren... 8)

Kødder ikke med en 5 tonn tung, undermotorisert 5-serie med Automat og originale hjulkapsler altså :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult når man "vinner" da 8)

Ja jeg må jo innrømme at jeg smilte litt, hadde vel smilt like mye om det var en syklist jeg kjørte i fra så... :lol: Blir fort bortskjemt med 265 hester og 560 nm i den andre bilen jeg har så det er moro når E34en også kan hevde seg litt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe kult. Så lenge du kan åpne med nøkkel, trenger du ikke strøm. Sentrallåsen fungerer riktig nok ikke..

Hmm, lurer på om E28en kan åpnes uten strøm (er sentrallås på den).

nyere bil bør ikke sto uten strøm over lengre tid, helst alltid strøm, og gjerne med en vedlikeholdslader ;)

da har du løst det problemet :)

Ikke alltid man har mulighet til vedlikeholdslader ;p Den står ute...

Men ja, ser den, at nyere bil bør ha strøm hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...