Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
LE-Jetronic selfølgelig. Back to the roots:)

Jeg er jo stor MS fan. Så nå blir det MS3 med masse goodies!

Tøft, mer info takk

Gslender har vanligvis å by på.

Skrevet
Det å dra til Pripyat (byen som huset menneskene som jobbet på kjernekraftverket) har vært min drøm i flere år.. Er det ett sted jeg virkelig vil reise så er det dit. Vet man kan dra til Kiev og hoppe på en buss derfra, det er vel det eneste alternativet.

Har scannet nettet for absolutt alt av dokumentarer/bilder/videoer fra/om Pripyat. Jeg har en snål fascinasjon for forlatte samfunn. Tenkte å varme opp med en tur til Pyramiden på Svalbard, men man burde jo egentlig bare kjøre på og dra til Pripyat først som sist :wink:

Du burde se Chernobyl Diaries ;)

Skrevet
Det å dra til Pripyat (byen som huset menneskene som jobbet på kjernekraftverket) har vært min drøm i flere år.. Er det ett sted jeg virkelig vil reise så er det dit. Vet man kan dra til Kiev og hoppe på en buss derfra, det er vel det eneste alternativet.

Har scannet nettet for absolutt alt av dokumentarer/bilder/videoer fra/om Pripyat. Jeg har en snål fascinasjon for forlatte samfunn. Tenkte å varme opp med en tur til Pyramiden på Svalbard, men man burde jo egentlig bare kjøre på og dra til Pripyat først som sist :wink:

Har lyst til det selv!

Har du sett disse bildene?

http://forums.filefront.com/s-t-l-k-e-r ... death.html

Skrevet

Har lyst til det selv!

Har du sett disse bildene?

http://forums.filefront.com/s-t-l-k-e-r ... death.html

Det hadde vært utrolig spennende og fascinerende å dra til Chernobyl en gang, det å vandre rundt i en by som bare er forlatt. En kompis har vært i Pyramiden på Svalbard og det var vist en helt utrolig opplevelse..

Skrevet
Nissefesten tok litt av i går, nesten så man vurderer å sette vodkaen "på hylla".... :^o

Nesten så du må fortelle når du allerede har sagt så mye :D

Jeg var en snill gutt, tror jeg! Problemet er i all hovedsak at jeg ikke husker mer enn noen glimt :P

Men av det jeg husker så var jeg i overkant (beauti)full.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...