Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Både M-sport og Performance er jo egentlig bare sminking av bilen når vi snakker plasten dem fører.. I mine øyne er det kulere å putte penga i noe som faktisk forbedrer ytelse på en eller annen måte. Ingen av mine biler er spesielt vakre, men de gjør jobben på hver sin måte :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Kan man ikke forvente et visst minimum når det gjelder enten/eller understell, inventar og utseende lengre hvis fabrikken byr på en M?

If so er jeg fremdeles ikke i tvil og kommer heller ikke i fremtiden til å vurdere BMW uten visse specks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både M-sport og Performance er jo egentlig bare sminking av bilen når vi snakker plasten dem fører.. I mine øyne er det kulere å putte penga i noe som faktisk forbedrer ytelse på en eller annen måte. Ingen av mine biler er spesielt vakre, men de gjør jobben på hver sin måte :wink:

Jeg har m-sport, ikke snakk om å putte på noe nye saker. Men lurte på om en eller annen hadde svaret! Jeg må bytte ut sideskjørta pga gradering i lakken... blitt veldig matt og grå!

God Jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker på min gamle e30 320 som hadde fått byttet til tyngre utveksling i diffen grunnet ulyd, sto stille på en islagt parkering med turtallsperra i 5'te gir, 240 på speedo sto det .p

mon tro hva som hadde skjedd om dekka hadde brått fått noe grep

Diffen blir fort øydelagd viss du spinner for lenge, spesielt viss du spinner i 240 kmt. Enda verre med diff uten sperre, då går det hjulet som spinner dobbelt så fort som speedometeret. (480kmt.)

Det vil jeg gjerne ha en logisk forklaring på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker på min gamle e30 320 som hadde fått byttet til tyngre utveksling i diffen grunnet ulyd, sto stille på en islagt parkering med turtallsperra i 5'te gir, 240 på speedo sto det .p

mon tro hva som hadde skjedd om dekka hadde brått fått noe grep

Diffen blir fort øydelagd viss du spinner for lenge, spesielt viss du spinner i 240 kmt. Enda verre med diff uten sperre, då går det hjulet som spinner dobbelt så fort som speedometeret. (480kmt.)

Det vil jeg gjerne ha en logisk forklaring på ;)

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sett heldiggrisen Babe på fjernsynet, ga meg intet mindre lyst på gris som kjeledyr. Når jeg er ferdig med utdanning, og flytter inn i hovedhuset for meg selv, så skal jeg ha meg gris som kjeledyr:) En feit faen av en julebiff! Finnes ikke tøffere dyr. Den skal naturligvis hete dieselpurka :lol:

Forresten, nå går Bullrun på TV2 Zebra.. dvs amerikansk Gumball

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexus LF-A... Fuck. Me.

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/le ... oll-2012-münchen/164438775.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=15200&makeModelVariant1.modelId=1&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT

For en pervers bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sett heldiggrisen Babe på fjernsynet, ga meg intet mindre lyst på gris som kjeledyr. Når jeg er ferdig med utdanning, og flytter inn i hovedhuset for meg selv, så skal jeg ha meg gris som kjeledyr:) En feit faen av en julebiff! Finnes ikke tøffere dyr. Den skal naturligvis hete dieselpurka :lol:

Forresten, nå går Bullrun på TV2 Zebra.. dvs amerikansk Gumball

Sjefen min hadde det, kjempe messig, driten med det er at de har et voldsomt gravebehov :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...