Larsinnj Skrevet Desember 23, 2012 Skrevet Desember 23, 2012 Flåklypa skal sees! samme som grevinnen og hovmesteren Hvis du planlegger å se grevinnen og hovmesteren må jeg dessverre si at du er litt seint ute. Gikk vel for 3t30min siden..
Fredrik 90 Skrevet Desember 23, 2012 Skrevet Desember 23, 2012 Det er kult når man kommer hjem sent fra familieselskap og må måke snø i tre kvarter i innkjørselen for at ikke bilen skal stå i gata Noen ganger frister det veldig med høy firehjulstrekker.....
noekult Skrevet Desember 24, 2012 Skrevet Desember 24, 2012 xDrive står på ønskelista... Hvordan føles de i forhold til bakhjulstrekk mtp. å få rompa ut?
Dirty Skrevet Desember 24, 2012 Skrevet Desember 24, 2012 Det er kult når man kommer hjem sent fra familieselskap og må måke snø i tre kvarter i innkjørselen for at ikke bilen skal stå i gata Noen ganger frister det veldig med høy firehjulstrekker..... Kom hjem fra familie selskap i 9 tia idag Brøytefond på 1.3met og 60cm I innkjørselen. Ikke noe problem hilux
Mattae Skrevet Desember 24, 2012 Skrevet Desember 24, 2012 må parkere på felles parkeringsplass pga kommer ikke inn i carporten lenger, tar nedi med kanalen og det meste. coilovers i bunn forsåvidt et fett med eller uten snø, kommer like lite inn
Fredrik 90 Skrevet Desember 24, 2012 Skrevet Desember 24, 2012 xDrive står på ønskelista... Hvordan føles de i forhold til bakhjulstrekk mtp. å få rompa ut? X drive står absolutt på ønskelista, får se om det blir penger til det når E90en skal byttes inn. Blir vel valget mellom X drive eller M sport Tror nok enn vanlig bakhjulstrekker slenger på rompa lettere enn en X drive, men for min del så er det å komme fram viktigere. Har nesten sluttet helt med sladding jeg, før sladdet man jo rundt i timesvis men har visst vokst i fra det merker jeg. Så kjedelig jeg har blitt.... Kom hjem fra familie selskap i 9 tia idag Brøytefond på 1.3met og 60cm I innkjørselen. Ikke noe problem hilux Hehe, ja var en solid brøytefond ved innkjørselen til boligfeltet her også. Kom greit opp bakkene her selv om jeg til tider brøytet, E90en imponerer hver dag da den sjelden lar seg stoppe. I innkjørselen så hadde det selvsagt fonnet seg opp masse snø med vinden Blir nok en Tahoe med tiden tror jeg, har bare ikke det store plassbehovet riktig ennå
noekult Skrevet Desember 24, 2012 Skrevet Desember 24, 2012 Haha, for min del er jeg 28 og har sladdet rundt i snødekte og tomme gater i nesten timevis i kveld. Måtte jeg elske dette i 28 år til, amen.
noekult Skrevet Desember 24, 2012 Skrevet Desember 24, 2012 Apropos slædding, veteran slæddebil; http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38982073
bcRichard Skrevet Desember 24, 2012 Skrevet Desember 24, 2012 Det er kult når man kommer hjem sent fra familieselskap og må måke snø i tre kvarter i innkjørselen for at ikke bilen skal stå i gata Noen ganger frister det veldig med høy firehjulstrekker..... Kom hjem fra familie selskap i 9 tia idag Brøytefond på 1.3met og 60cm I innkjørselen. Ikke noe problem hilux Er det bensiner i hiluxen din? 22re?
wicky124 Skrevet Desember 24, 2012 Skrevet Desember 24, 2012 Haha, for min del er jeg 28 og har sladdet rundt i snødekte og tomme gater i nesten timevis i kveld. Måtte jeg elske dette i 28 år til, amen. Gjorde det samme med merca igår..snø overalt..var snø idag tidlig også på veiene.. artige saker.. Lenge siden jeg har lekt meg på den måten En annen ting..volvoen har bæda helt.. lugger heftig ved normal kjøring, også kommer det en metallisk klakkelyd (ujevn) fra motoren... er også MEGET vanskelig å starte...
Julianv Skrevet Desember 24, 2012 Skrevet Desember 24, 2012 God jul folkens! Sitter her i koma på jobb etter å ha drukket julen inn hele helgen Godt det ikke er noen som kjøper bildeler idag..
Erik89 Skrevet Desember 24, 2012 Skrevet Desember 24, 2012 God jul ja! Håper dere får en trivelig dag! Pass på hvem dere drikker rundt, og kjør rusfritt!
Anbefalte innlegg