evi Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Jeg liker ikke julemat, så skulle gjerne hatt kebab. Men sjappene i område her holder stengt i dag grunnet for få kunder :/ Ble bacon, poteter og litt ymse. Sammen med et par kalde mørke så stortrives jeg likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Wicky, du får åpne helårs pinnekjøtt-sjappe og tjene noen kroner Aldri smakt (mjaaaa skeptisk), men virker jo som at det er utrolig populært. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Du får bli med meg til Stavanger i mai for å gå 4 måneder på Nortrain drilling academy, Kjexx! God jul alle sammen Kanskje det ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Må nesten si meg fornøyd med gavene Fikk bla BMW ///M jakke, skikkelig Karcher høytrykkspyler og hjemmekino lærret til kinorommet vi holder på å innrede Ha en fortsatt god jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 blir ikke mer kebab nå, kommer til å håpe det kommer pinnekjøtt sjapper på grønlan nå du haha hadde vært no as En ting jeg savner er thai/kina mat fastfood sjapper åpne på natten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Wicky, du får åpne helårs pinnekjøtt-sjappe og tjene noen kroner Aldri smakt (mjaaaa skeptisk), men virker jo som at det er utrolig populært. hehe hadde vært no... 5tonn med halal pinnekjøtt til salgs i Oslo ble revet vekk ganske fort... Du må få smakt no ordentlig pinnekjøtt...salt kjøtt...verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Ikke jeg som fikk den. Fikk senket den litt ble ganske rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Wicky, du får åpne helårs pinnekjøtt-sjappe og tjene noen kroner Aldri smakt (mjaaaa skeptisk), men virker jo som at det er utrolig populært. hehe hadde vært no... 5tonn med halal pinnekjøtt til salgs i Oslo ble revet vekk ganske fort... Du må få smakt no ordentlig pinnekjøtt...salt kjøtt...verdt det Får prøve en dag Ble mast om gløgg, fytti helvete.. Haha... Men jeg liker lakris og brunost, vet om mange utlendinger som får spader av den smaken Gav tyrkisk pepper til kidsa i Pakistan sist, alle uten unntak spytta det ut med en gang! Må nesten si meg fornøyd med gavene Fikk bla BMW ///M jakke, skikkelig Karcher høytrykkspyler og hjemmekino lærret til kinorommet vi holder på å innrede Ha en fortsatt god jul Shit... Kanskje det er på tide å ta integrasjonen til neste steg og begynne å feire jul her og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Fikk snabel Truse varmer med dama, haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Ble utrolig overrasket i kveld. Har ei datter på 19 som flyttet ut for ett par år siden, og siden hun og stemoren (min samboer) ikke er på talefot så har vi mistet kontakten det siste året. Bortsett fra at jeg har ordnet hun praksisplass på SSP Lakk mens hun går på skole så har jeg nesten ikke pratet med hu på ett år. Men da jeg åpnet gaven fra henne ble jeg rørt, jeg fikk en sort BMW I///M BACK t-shirt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsgunnar Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Verktøysett fra TengTools, Gigant garasjejekk (løfter noe grønnjævlig høyt), og en god sum kronasjer var et par av gavene jeg fikk, så jeg er veldig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Fikk snabel Truse varmer med dama, haha! Hahahah, samme her! Fikk en elg eller noe annet rart dyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Fikk snabel Truse varmer med dama, haha! Hahahah, samme her! Fikk en elg eller noe annet rart dyr Det skulle liksom være en elefant, Menmen, blei fliring i heimen Vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Fikk gopro av kjerringa, så nå blir det mye filming på isen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Fikk gopro av kjerringa, så nå blir det mye filming på isen DET ønsker jeg meg også... Får heller kjøpe det på nyåret en gang. Men ellers så er jeg kjempe fornødt med hele kvelden. Alt fra koselig familiegjennsyn, mat og gaver! : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg