Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Wicky, du får åpne helårs pinnekjøtt-sjappe og tjene noen kroner ;)

Aldri smakt (mjaaaa skeptisk), men virker jo som at det er utrolig populært.

hehe hadde vært no... 5tonn med halal pinnekjøtt til salgs i Oslo ble revet vekk ganske fort... Du må få smakt no ordentlig pinnekjøtt...salt kjøtt...verdt det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wicky, du får åpne helårs pinnekjøtt-sjappe og tjene noen kroner ;)

Aldri smakt (mjaaaa skeptisk), men virker jo som at det er utrolig populært.

hehe hadde vært no... 5tonn med halal pinnekjøtt til salgs i Oslo ble revet vekk ganske fort... Du må få smakt no ordentlig pinnekjøtt...salt kjøtt...verdt det ;)

Får prøve en dag ;) Ble mast om gløgg, fytti helvete.. Haha... Men jeg liker lakris og brunost, vet om mange utlendinger som får spader av den smaken :lol: Gav tyrkisk pepper til kidsa i Pakistan sist, alle uten unntak spytta det ut med en gang!

Må nesten si meg fornøyd med gavene :D Fikk bla BMW ///M jakke, skikkelig Karcher høytrykkspyler og hjemmekino lærret til kinorommet vi holder på å innrede :D

Ha en fortsatt god jul :)

Shit... Kanskje det er på tide å ta integrasjonen til neste steg og begynne å feire jul her og :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble utrolig overrasket i kveld. Har ei datter på 19 som flyttet ut for ett par år siden, og siden hun og stemoren (min samboer) ikke er på talefot så har vi mistet kontakten det siste året. Bortsett fra at jeg har ordnet hun praksisplass på SSP Lakk mens hun går på skole så har jeg nesten ikke pratet med hu på ett år. Men da jeg åpnet gaven fra henne ble jeg rørt, jeg fikk en sort BMW I///M BACK t-shirt.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...