Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Poenget er at den skal være kjørbar, og ikke en feil såpass stor at den garantert vil ryke.

Åja, på denne bilen var det vel kun stort sett motor, ratt og pedaler som virket :lol: Må vel finnes noe sånn halvgreit Toyota eller Ford søppel ingen vil ha, pleier jo å være mye bil for penge slike. En bekjent hadde en Fiesta til 5000,- i lange stunder, den fikk jaggu juling også så vidt jeg kan huske..

Greia er at vi er en gjeng som skal på hyttetur! av fire som har lappen, er alle fire uten bil. Ene vraka sin, andre tok toppakinga! Jeg har ikke skilta vinterbrakka, og har heller ikke vinterhjul til BMW'n som også må på teknisk pga. coiloversene. Den fjerde nøyer seg kun med lappen, men ikke bil.

Vi har fått fatt på èn fireseter, men trenger sårt enda en bil for å få plass til alle syv personene :) Derfor ville en bruk og kast bil vært helt ypperlig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at den skal være kjørbar, og ikke en feil såpass stor at den garantert vil ryke.

Åja, på denne bilen var det vel kun stort sett motor, ratt og pedaler som virket :lol: Må vel finnes noe sånn halvgreit Toyota eller Ford søppel ingen vil ha, pleier jo å være mye bil for penge slike. En bekjent hadde en Fiesta til 5000,- i lange stunder, den fikk jaggu juling også så vidt jeg kan huske..

Greia er at vi er en gjeng som skal på hyttetur! av fire som har lappen, er alle fire uten bil. Ene vraka sin, andre tok toppakinga! Jeg har ikke skilta vinterbrakka, og har heller ikke vinterhjul til BMW'n som også må på teknisk pga. coiloversene. Den fjerde nøyer seg kun med lappen, men ikke bil.

Vi har fått fatt på èn fireseter, men trenger sårt enda en bil for å få plass til alle syv personene :) Derfor ville en bruk og kast bil vært helt ypperlig :wink:

hvor langt skal dere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har noe gamer headset å anbefale? Trenger noe jeg ikke får vondt i skællen av å ha på i mange timer.. Har ett fra elkjøp, lyden er meget bra, men lite komfortabelt.. Forøvrig så er det noe av det bedre jeg har hørt på musikk i av headset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ouch :o den svir nok litt :/ men er vel 100% og vel så det kan jeg tenke meg?

Funderer på om det blir en tur til vestlandet i løpet av natta, og retur i morgen kveld jeg.

Farfaren til dama gikk bort forrige helg, så om det ikke blir for ille vær så blir det nok en ekspresstur over fjellet, så kommer til å bli en lang natt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel godt betalt ja. :P Men hadde heller foretrukket å være med venner og familie. Men skal jo ikke klage for mye heller da. Får jo med meg middag og familie/vennetid et stykke utover kvelden vertfall. ;)

Skal forresten i banken i morgen å snakke om å kjøpe meg ny bruksbil! Hvis de er villig, noe jeg tror dem er, så blir det Oslo-tur på nyåret! Wiiii! :D Håper det går i boks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, var sånn på barneskolen jeg. :P Alt annet enn bmw var søppel! ;-) Har endra seg nå da, og bruksbilen nå er en toyota.. Blir vel ikke stort værre enn det! :-)

Skal se på en S4. V6, 2,7 biturbo quattro. Omprogramert og har ca 330 hk. Tøft med stasjonsvogn som går som et uvær! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...