Kjexx Skrevet Desember 28, 2012 Skrevet Desember 28, 2012 Drømmen er ikke m3, men det er emilia clarke..
Fredrik 90 Skrevet Desember 28, 2012 Skrevet Desember 28, 2012 Fredrik 90! Kan ikke du filme det? Er ikke første gangen e høre om dinna naboen din Hehe, dette er en ny nabo da vi nettopp har bygd nytt hus som vi har flyttet inn i. Hos naboen er den aktuelle person en håndverker som jobber litt på kveldstid og finner det da like greit å sperre for oss. Han kom som venta på døra her i stad og spurte om jeg kunne flytte bilen, sa at det kunne jeg godt gjøre men at jeg satte bilen der på trass da han faktisk hadde sperret oss inne. Vi har også en gjesteparkering 30 meter bortenfor her hvor vi som bor her betaler i dyre dommer for å få brøyta, og at han kan selvsagt stå foran hos oss når han skal laste inn verktøy i bilen men ellers er det ikke greit. Neste gang ringer vi Viking rett og slett!
Jordfræsar Skrevet Desember 28, 2012 Skrevet Desember 28, 2012 Drømmen er ikke m3, men det er emilia clarke.. Nye bond dama ekke dum hu heller...
Kvasi Skrevet Desember 28, 2012 Skrevet Desember 28, 2012 Og forresten, noen som har erfaring med lykter fra parts/retards? Hovedlyktene fortrinnsvis siden strengt tatt de jeg har glede av når jeg kjører..
Kvasi Skrevet Desember 28, 2012 Skrevet Desember 28, 2012 Drømmen er ikke m3, men det er emilia clarke.. Nye bond dama ekke dum hu heller... [ Bilde ] Litt sånn smålik Tia Carerre
316 Skrevet Desember 28, 2012 Skrevet Desember 28, 2012 Haaaaaaallo, åssen bil har du kjøpt? Angående digge damer:
Kvasi Skrevet Desember 28, 2012 Skrevet Desember 28, 2012 Kommer noe så utrolig lite spennende som E46 diesel på en båt om noen dager. Blir kanskje litt svartrøyk men det var jeg jo vant til før jeg kjøpte ixen
M|Fjeld Skrevet Desember 29, 2012 Skrevet Desember 29, 2012 Kommer noe så utrolig lite spennende som E46 diesel på en båt om noen dager. Blir kanskje litt svartrøyk men det var jeg jo vant til før jeg kjøpte ixen Det ble den jeg prøvekjørte for deg altså? Gratulerer med ny bil isåfall!
wicky124 Skrevet Desember 29, 2012 Skrevet Desember 29, 2012 Da har jeg vært ute og lekt litt med merca... deilig snø ute Utrolig hva gode nye piggdekk gjør med veigrepet... Og veldig greit med ekstra bakkeklaring via airmatic
wicky124 Skrevet Desember 29, 2012 Skrevet Desember 29, 2012 hehe "justerbare coilovers med luftfjæring"... alle vil ha det på bilene sine...jeg har det på bilen min
Kjexx Skrevet Desember 29, 2012 Skrevet Desember 29, 2012 Jeg vil ha "ujusterbare" vanlige dempere med senkefjører.. Eller vent.. Jeg har jo det.. Senk den maks bak og heis den forran æ. Så blir det en planende bil..
wicky124 Skrevet Desember 29, 2012 Skrevet Desember 29, 2012 Jeg har ABC... og airmatic... nicenice komfort og stivstiv i svinger hva skal man da med ettermonterte saker...
Kvasi Skrevet Desember 29, 2012 Skrevet Desember 29, 2012 Kommer noe så utrolig lite spennende som E46 diesel på en båt om noen dager. Blir kanskje litt svartrøyk men det var jeg jo vant til før jeg kjøpte ixen Det ble den jeg prøvekjørte for deg altså? Gratulerer med ny bil isåfall! Argumentene pre kontra facelift er såpass mange at det ble ikke 330en, men skal nok få denne til å måle seg
Anbefalte innlegg