Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Fredrik 90! Kan ikke du filme det? Er ikke første gangen e høre om dinna naboen din :P

Hehe, dette er en ny nabo da vi nettopp har bygd nytt hus som vi har flyttet inn i. Hos naboen er den aktuelle person en håndverker som jobber litt på kveldstid og finner det da like greit å sperre for oss. Han kom som venta på døra her i stad og spurte om jeg kunne flytte bilen, sa at det kunne jeg godt gjøre men at jeg satte bilen der på trass da han faktisk hadde sperret oss inne. Vi har også en gjesteparkering 30 meter bortenfor her hvor vi som bor her betaler i dyre dommer for å få brøyta, og at han kan selvsagt stå foran hos oss når han skal laste inn verktøy i bilen men ellers er det ikke greit.

Neste gang ringer vi Viking rett og slett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer noe så utrolig lite spennende som E46 diesel på en båt om noen dager. Blir kanskje litt svartrøyk men det var jeg jo vant til før jeg kjøpte ixen :)

Det ble den jeg prøvekjørte for deg altså? Gratulerer med ny bil isåfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer noe så utrolig lite spennende som E46 diesel på en båt om noen dager. Blir kanskje litt svartrøyk men det var jeg jo vant til før jeg kjøpte ixen :)

Det ble den jeg prøvekjørte for deg altså? Gratulerer med ny bil isåfall! :)

Argumentene pre kontra facelift er såpass mange at det ble ikke 330en, men skal nok få denne til å måle seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...