Jørgen Lie Skrevet Januar 1, 2013 Skrevet Januar 1, 2013 Det er vel ganske enkelt at folk er villig til og betale bra for et bra objekt, siden tilgangen på urørte biler blir mindre og mindre.. Meg inkludert..!
Dirty Skrevet Januar 1, 2013 Skrevet Januar 1, 2013 ikke steingal pris det, pruting er nok også mulig. Godt at prisene er høye, slipper at alle blir kjørt i stykker
Dirty Skrevet Januar 1, 2013 Skrevet Januar 1, 2013 på min e91 så er det kommet opp en trekkant med "!" inni etter km standen på speedometeret hva er dette fornoe ? boka mi er på tysk så finner ikke en dritt i den
-Roger- Skrevet Januar 1, 2013 Skrevet Januar 1, 2013 på min e91 så er det kommet opp en trekkant med "!" inni etter km standen på speedometerethva er dette fornoe ? boka mi er på tysk så finner ikke en dritt i den Du skal finne det i Idrive.. Det betyr bare at en "Check status" er aktivert. Kan være lite spylervæske, at du er på reservetanken, en lyspære som har gått osv.. Tror faktisk den kommer frem om det er mindre enn 3+grader også..
Dirty Skrevet Januar 1, 2013 Skrevet Januar 1, 2013 har lite spyleveske ja den maser om det, er nok bare det da
Jordfræsar Skrevet Januar 1, 2013 Skrevet Januar 1, 2013 Om du blar deg nedover på service og trykker på "sjekk status/service" eller hva det heter Så vil du få ikonet som henviser til den varseltrekanten der.
Dirty Skrevet Januar 1, 2013 Skrevet Januar 1, 2013 Om du blar deg nedover på service og trykker på "sjekk status/service" eller hva det heter Så vil du få ikonet som henviser til den varseltrekanten der. Ja fikk opp spyleveskenivå
Jordfræsar Skrevet Januar 1, 2013 Skrevet Januar 1, 2013 Om du blar deg nedover på service og trykker på "sjekk status/service" eller hva det heter Så vil du få ikonet som henviser til den varseltrekanten der. Ja fikk opp spyleveskenivå Ta daaaa Samma her, varsla i en mnd nå...
Dirty Skrevet Januar 1, 2013 Skrevet Januar 1, 2013 Om du blar deg nedover på service og trykker på "sjekk status/service" eller hva det heter Så vil du få ikonet som henviser til den varseltrekanten der. Ja fikk opp spyleveskenivå Ta daaaa Samma her, varsla i en mnd nå... kjip eller
Mexos Skrevet Januar 1, 2013 Skrevet Januar 1, 2013 Noen som har noen spesielle nyttårsforsetter? I dag kjenner jeg mitt blir å drikke mindre alkohol dette året At en aldri lærer
Stenbakken Skrevet Januar 1, 2013 Skrevet Januar 1, 2013 Noen som har noen spesielle nyttårsforsetter? I dag kjenner jeg mitt blir å drikke mindre alkohol dette året At en aldri lærer Trene mer, skal opp 8kg til Og betale ned siste del av lånet mitt
Anbefalte innlegg