Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel ganske enkelt at folk er villig til og betale bra for et bra objekt, siden tilgangen på urørte biler blir mindre og mindre.. Meg inkludert..!

Skrevet

ikke steingal pris det, pruting er nok også mulig.

Godt at prisene er høye, slipper at alle blir kjørt i stykker

Skrevet

på min e91 så er det kommet opp en trekkant med "!" inni etter km standen på speedometeret

hva er dette fornoe ? boka mi er på tysk så finner ikke en dritt i den :lol:

Skrevet
på min e91 så er det kommet opp en trekkant med "!" inni etter km standen på speedometeret

hva er dette fornoe ? boka mi er på tysk så finner ikke en dritt i den :lol:

Du skal finne det i Idrive..

Det betyr bare at en "Check status" er aktivert.

Kan være lite spylervæske, at du er på reservetanken, en lyspære som har gått osv.. Tror faktisk den kommer frem om det er mindre enn 3+grader også..

Skrevet
Om du blar deg nedover på service og trykker på "sjekk status/service" eller hva det heter ;) Så vil du få ikonet som henviser til den varseltrekanten der.

Ja fikk opp spyleveskenivå :D

Skrevet
Om du blar deg nedover på service og trykker på "sjekk status/service" eller hva det heter ;) Så vil du få ikonet som henviser til den varseltrekanten der.

Ta daaaa :D Samma her, varsla i en mnd nå... :P

Skrevet

Ta daaaa :D Samma her, varsla i en mnd nå... :P

kjip eller :lol:

Skrevet

Noen som har noen spesielle nyttårsforsetter? I dag kjenner jeg mitt blir å drikke mindre alkohol dette året :P At en aldri lærer :P

Skrevet
Noen som har noen spesielle nyttårsforsetter? I dag kjenner jeg mitt blir å drikke mindre alkohol dette året :P At en aldri lærer :P

Trene mer, skal opp 8kg til :)

Og betale ned siste del av lånet mitt :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...