Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

sitter i tanken ja(ut ifra googling)

er vell det det koster, lite å gjøre med :P værste er vell egentlig det at pumpa ikke var på lager. haaater venting og skulle absolutt hatt bilen før mandag(reiser da, så må reise fram og tilbake med ferje på mandag..). men sånn er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter i tanken ja(ut ifra googling)

er vell det det koster, lite å gjøre med :P værste er vell egentlig det at pumpa ikke var på lager. haaater venting og skulle absolutt hatt bilen før mandag(reiser da, så må reise fram og tilbake med ferje på mandag..). men sånn er det.

Da er det normal pris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg en e36 325 coupe i går..... beregna forsikring på nett hos gjensidige nå og det kom på ca37,000,- pr.år.

Noen tips til selskap det går ann og forsikre sånnt for folk under 23år til en hyggelig pris? :P

Har måtte ha forskring på foreldre tidligere...men hadde jo vært greit og jobba opp litt bonus snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la inn bilforsikringene mine på en anbudstjeneste i går... Har gjensidige nå, og har egentlig hatt de alltid... Det er ikke så mye som holder meg hos gjensidige egentlig... De virker litt ryggmargsløse når det kommer til skadesaker.

Så får jeg se om det kommer noen fine tilbud fra andre selskaper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på en frontskadet bil her, hva hadde dere gitt for den?

Bmw 318i E46 1999 selges!

Front skadet, panser, frontplate, tverrbjelke og frontfanger.

Km stand 214 000

[ Bilde ]

Hvordan står det til med rammevangene? de trenger ikke være mye skeive før det lager et helvete! og det koster å rette :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm Prøver her først. Noen som har prøvd seg på dette enda?

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-Genuine-R ... 0975786609

Prøvde å søke opp delenr på GS men fant det ikke. Er hvertfall sugen på å montere dette på min F10 hvertfall :D

må vell bytte hele dørpanelet? foreldrene til en kompis har ny x3 med slike. er nedi dørpanelet så trekker man dem bare opp. fungerer fint sånn sett. men like greit med sota ruter spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...