Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hm får si meg fornøyd med E39 M5 felgene denne sesongen hvertfall, så får det bli noe annet gøy til neste år.. :D

2 lapper for CSL felger er ikke gale nei, skal de på E91'en? :)

Ja, planen var egentlig å sette de på e91.. Men får se litt. Har ikke bestemt meg om det er best å selge e91 på lm felgene eller csl.. Bilen blir nok lagt ut for salg i februar.

Jeg sitter jo igjen med et felgsett til slutt likevel. Og da spørs det om jeg får såpass mye mer for e91 med csl, at det veier opp for skambudet jeg må selge lm for.. De er litt kantkjørt etc..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant tilfeldigvis et gammelt cd-album (dobbel cd) som jeg knapt har hørt på siden jeg hadde en Porsche 944 i 1988-89. Pink floyd´s "Delicate Sound of Thunder"... her som konsertfilm. Dette er helt grei kjøremusikk... :)

http://www.youtube.com/watch?v=ViEOGiRrhSs

Jeg synes forøvrig at "Gold Rush" seriene er fin underholdning og jeg tror heller ikke at de er 100% "scripted". Rammen rundt seriene er jo selvfølgelig planlagt, men like lite som man kan planlegge fiskefartøyer som fisker etter krabber i Beringhavet kan man planlegge hva som vil skje når en gjeng med amatører graver etter gull i Alaska... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

American Chopper, de bygger sykler med en ferdig ramme, de lager bakskjerm forskjerm og tank. Lager en fancy oljetank og batteriboks av plater, lager noe glorete edderkopptema, resten av delene som motor, styret lykter og lys etc. er som oftest kjøpt og betalt..

Det er sjeldent noe særegent med deres bygg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

American chopper ble jeg lei av for mange år siden.

Hva reality serier angår så er jeg stor fan av storage wars, american pickers og pawn stars. Hardcore pawn kan også gå, men blir for kjedelig om man ser mange episoder på en gang.

EDIT: Noe fantastisk bisart med dette segmentet, som alltid har gitt meg frysninger. Savner brilliansen til Dr. Gregory House M.D. http://vimeo.com/20850600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del av disse programmene har en viss (knapt nok) underholdningsverdi. Det jeg finner plagsomt, er program som blir ødelagt av kommentatoren.. Mange serier er blitt litt sånn "overthere".. Hvor man som seer ikke "får lov til å tenke selv".. Feks i natt såg jeg et program som omhandlet mashal arts. De hadde med en dame som trodde på noe indre kraft, å kunne snakke med sine indre organer. ( litt merkelig, men ja) hun ble regelrett gjort narr av.. En annen fyr som drev med karate, var litt kulere, men alt han gjorde, ble kommentert. Siste var selvsagt noe mma.. Men da gadd jeg ikke å se på mer. Utgangspunktet var jo at temaet var nokså interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et av de værste programmene jeg har sett er det bil programmet på MAX. Husker ikke hva det heter i farta, men er noe med garage?! Kanskje Monster Garage... fortelleren skriker hele tia og må være høy på eksos. Kommer noe freeeeeebie tekst over det hele når får noe gratis. Noe av det mest elendige jeg har sett noen gang! Slitsomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...