Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jippi fikk forsikra doningen idag...så slutta ett bremselys å lyse... sååå slutta vindusheis på førerside. Sleit med at når jeg trykka knappen for vindu opp så gikk vindu litt opp men kjørte så helt ned igjen så har måttet trykke fort av/på vindusknappen for å lukkr det men nå virker det ikke i det hele tatt...hører bare en klikke lyd i døra når jeg prøver å åpne vindu...samme med vinduene bak forøvrig, bare h.s forran som fungerer nå....er en e36 coupe.

Er det bare å bytte vindusheis motorene her eller kan det være noe annet tro? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant så sant ja :P

Neida kjedelig bare... 4 vinduer på bilen og bare passasjer forran vill ned -_- Sånn som jeg har skjønt det skal alle vinduene gå bittelitt ned så opp igjen når jeg åpner en dør... kun det ene vinduet som virker med knappen i bilen som gjør det... Og når jeg søkte rundt fant jeg noe spørsmål rundt mikrobryter i døra å i låsrn og gud veit.... Kjøpte haynes boka men det ble jeg lite klok på er nok bare å kjøpe seg en fiesta isedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må siamesiske tvillinger betale dobbelt på bussen?

Hvordan vet en blind person når han/hun er ferdig å tørke seg i ræven?

Eller om undertøyet de tar på seg er rent. Eww.

Blinde må klare å snike inn en boob-grab nå og da og klare å komme unna med det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pæra i indre baklykta mi har blitt ødelagt(bunnen på pæra ser smelta ut) men får ikke lys med ny pære heller. Prøvde lykta på andre siden og da lyste den så kommer ikke strøm fram til pæra :S tviler på det er egen sikring til den ene pæra. Kan feilkode gjøre at den ikke lyser?

Noen som har vært borti liggnende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...