Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Kom nettop hjem ifra jobb, å skal møte på jobb 0530.. Offf.. Klagesen idag :P

kom hjem fra jobb for 3 uker siden, skal møte på jobb om 1 uke.. bleeh :roll:

Snobb! 8):mrgreen:

Korsen m5'en fungera ? Neste gang du e hjemme må e få kjenne på litt mpower!

fungerer greit, må bytte div foringer og en bærearm. deler er bestilt, så når det er fiksa blir det vel bra! :)

null stress det, du er ikke eneste som har lyst å ha seg en tur i den :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De Mercedesen e der er bare fantastiske!

kjempe fantastisk. Helt ræva seter hvertfall!! Knirker i dashbordet gjør de også..

E klassen ser veldig pen og stilig ut og er ikke så helt værst å kjøre, men man sitter dårlig, det støyer mye i coupeen under kjøring og interiøret har mye billig hardplast som knirker. Bilen jeg kjørte var til og med en 350 CDI, det var meget skuffende med så kjip kvalitetsfølelse i en så dyr bil.

F10 og til og med E60 LCI ligger langt foran denne på kjørekomfort og opplevd kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De Mercedesen e der er bare fantastiske!

kjempe fantastisk. Helt ræva seter hvertfall!! Knirker i dashbordet gjør de også..

E klassen ser veldig pen og stilig ut og er ikke så helt værst å kjøre, men man sitter dårlig, det støyer mye i coupeen under kjøring og interiøret har mye billig hardplast som knirker. Bilen jeg kjørte var til og med en 350 CDI, det var meget skuffende med så kjip kvalitetsfølelse i en så dyr bil.

F10 og til og med E60 LCI ligger langt foran denne på kjørekomfort og opplevd kvalitet.

Dette gjelder i aller høyeste grad W204 vs. E90 (LCI)/F30 også. W204 med facelift er en fin bil, men når ikke opp til BMW modellene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig der... w212 er litt vel plastikk innvendig, selv med "skinn overalt" i avantgarde/amg versionen.. gir ikke samme premiumfeelingen lenger.. Der er bmw og audi langt foran..

Apropo støy så er jeg en smule uenig... komforten er upåklagelig, samme med støynivået..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med deg Fredrik. Nå har jeg kun erfaring med e-klassen som passasjer i taxi etter noen øl, men akkurat setene og knirkingen la jeg merke til..

Jeg fikk til og med sjåføren til å prøvekjøre f11.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...