Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har visst stelt i stand en rimelig grei diskusjon med de Mercedes-bildene ser jeg, så jeg får spytte inn litt selv.

Jeg har nå kjørt denne bilen siden mars, og jeg er 99% fornøyd. Jeg kjører 2012-modellen, så her er det 7-trinns kasse og litt andre endringer. Så langt er det _ingen_ knirking i interiøret. Kjørekomforten er upåklagelig og girkassen er nydelig. Setene passer meg også veldig bra, og jeg har ryggproblemer, men jeg har også multi-kontur seter til x-antall tusen som nok har litt innvirkning.

Hadde en kunde som "klagde" på komforten, men han kjørte Panamera til daglig :)

Er også flere grunner til at det bare går 3-4 5-serie i Bergen Taxi. E60 var det masse problemer med, og garanti og serviceavtaler hos Jæger er helt på trynet. Går også to F10, hvor jeg snakket med han ene som hadde 530d. Han hadde allerede fått time for turbo-skifte, men kan jo være han var uheldig. Han likte iallefall bilen veldig godt. Fullutstyrt med adaptivt understell, største navien osv...

Stakkars de sjåførene som må sitte i Priusen sin i x-antall timer. Må jo bli forferdelig lei av livet :mrgreen:

Edit: Kan jo slenge inn grunnen til at jeg ikke er 100% fornøyd.

Skulle gjerne hatt større motor, da E200 er litt puslete. Holder stort sett dog.

Savner også sånn lår-støtte som kan justere ut og inn, som jeg har på e90en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har visst stelt i stand en rimelig grei diskusjon med de Mercedes-bildene ser jeg, så jeg får spytte inn litt selv.

Jeg har nå kjørt denne bilen siden mars, og jeg er 99% fornøyd. Jeg kjører 2012-modellen, så her er det 7-trinns kasse og litt andre endringer. Så langt er det _ingen_ knirking i interiøret. Kjørekomforten er upåklagelig og girkassen er nydelig. Setene passer meg også veldig bra, og jeg har ryggproblemer, men jeg har også multi-kontur seter til x-antall tusen som nok har litt innvirkning.

Hadde en kunde som "klagde" på komforten, men han kjørte Panamera til daglig :)

Er også flere grunner til at det bare går 3-4 5-serie i Bergen Taxi. E60 var det masse problemer med, og garanti og serviceavtaler hos Jæger er helt på trynet. Går også to F10, hvor jeg snakket med han ene som hadde 530d. Han hadde allerede fått time for turbo-skifte, men kan jo være han var uheldig. Han likte iallefall bilen veldig godt. Fullutstyrt med adaptivt understell, største navien osv...

Stakkars de sjåførene som må sitte i Priusen sin i x-antall timer. Må jo bli forferdelig lei av livet :mrgreen:

Edit: Kan jo slenge inn grunnen til at jeg ikke er 100% fornøyd.

Skulle gjerne hatt større motor, da E200 er litt puslete. Holder stort sett dog.

Savner også sånn lår-støtte som kan justere ut og inn, som jeg har på e90en.

Må nok si meg enig med Rublings her i alle påstander. Eneste negative jeg kan komme med er at det er absolutt ingen sportslighet hos disse modellene. (Nå har jeg igrunn aldri kjørt en, men har utallige ganger sittet på :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir litt irritert.. Holder på å selge leiligheten. Jeg måtte be megler endre prospektet 3ganger pga skrivefeil og gramatikk feil. Nå er annonsen lagt ut, og den er såpass gale at jeg må skrive den om selv..

Pass deg så du ikke får regninga for det og.

Tja.. Tviler på det egentlig, men konfronterer megler etter leiligheten er solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istedet for å rakke ned på sjåførene burde staten kanskje skaffe litt fler p-plasser rundt om....?

Det er jeg enig i. Her i Arendal er parkeringsplass situasjonene helt på trynet og det blir bare verre og verre. Stadig flere parkeringsplasser i sentrum forsvinner og omgjøres til plen og sandkasser, da vi skal ha en grønn og ren by. Det at vi har alt for få parkeringsplasser fra før er det ingen som tenker på, da bygger de heller plen som de narkomane kan sitte på og legge fra seg nåler og sandkasser hvor bikkjer og katter kan drite #-o

Joda vi har fått ett par nye parkeringshus, flotte anlegg med rulletrapper og kunst bilder på veggene. Er vel derfor det koster 40 kroner timen å stå parker det også :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...