Fredrik Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Jeg kom over denne Bentlyen, og fikk med én gang Porsche-assosiasjoner ved tanke på dekoren. Bentley, Porsche, Lamborghini, Bugatti, Audi m.fl... ingen tvil om at det er Volkswagen Aktiengesellschaft som bestemmer nå...
Jordfræsar Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Faen så elendig norsk journalistikk og nettavisene har blitt! Er så trist at man må bare le... Dette er saken som troner toppen av db.no akkurat nå! http://www.dagbladet.no/2011/04/28/nyhe ... /16338793/
Fredrik Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Eller en 911 gt2 rs? 620hk , 0-100 på 3,5 sekSer denne går for 1,6 mill før avgifter..ender vel på rundt 3 mill inkl. avgifter ? Hvordan kommer 911 gt3 rs ut prismessig? Vi har sett denne filmen noen ganger her inne... http://www.automotorsport.se/tv/?m=21945 Apropos... cool bil... Fredrik Huldt slår til igjen... http://www.automotorsport.se/tv/?m=22628
Fredrik Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Faen så elendig norsk journalistikk og nettavisene har blitt! Er så trist at man må bare le...Dette er saken som troner toppen av db.no akkurat nå! http://www.dagbladet.no/2011/04/28/nyhe ... /16338793/ Det er et internasjonalt fenomen at nettavisene blir dårligere og dårligere. De vil ha deg til å betale for den "ekte" nettutgaven av avisen. Gi faen og sjekk nyhetene andre steder... på et eller annet tidspunkt gir de store nettavisene opp og blir 100% reklamefinansierte og gratis for deg.
[space] Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Tenk dere så mye Kiwi-Bob jobber for Kiwi. Han bruker jo tydeligvis hver dag på dette, og han får noen usle 100 og 1000-lapper nå og da, når han finner noe. Han gjør en kjempejobb for Kiwi, med å rydde opp i hyllene dems, og de slipper unna å betale ham fast lønning. Kiwi er helt klart vinneren her, og Kiwi-Bob er den soleklart tapende parten, selv om han ikke forstår det selv.
Jordfræsar Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Faen så elendig norsk journalistikk og nettavisene har blitt! Er så trist at man må bare le...Dette er saken som troner toppen av db.no akkurat nå! http://www.dagbladet.no/2011/04/28/nyhe ... /16338793/ Det er et internasjonalt fenomen at nettavisene blir dårligere og dårligere. De vil ha deg til å betale for den "ekte" nettutgaven av avisen. Gi faen og sjekk nyhetene andre steder... på et eller annet tidspunkt gir de store nettavisene opp og blir 100% reklamefinansierte og gratis for deg. Jeg likte godt konseptet i en avis som befinner seg i San Fran. hvor de er mer uavhengig og artiklene de skriver er undersøkende og av den gode gamle sorten (if you catch my drift). Fornuftig avis som tar bare for seg viktige og til dels mer ukjente saker. Nå husker jeg selvsagt ikke avisens navn, men mener en av de ansatte fikk pulitzer prisen nylig eller fått tidligere. Uansett var poenget at journalistene tok seg tid til artiklene og bruker kanskje flere mnd på sakene! Undersøkende journalistikk på sitt beste. Men det koster penger, så er litt usikker på finansieringen av den avisen. Mener det var litt utenom det vanlige...
Fredrik Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Nope... dette absolutt fenomenale innslaget av AMS' Fredrik Huldt fortjener et eget innlegg. Mine Damer og Herrer... Ferrari F40... et ektefødt barn av 80-tallet. Probably the best one... http://www.automotorsport.se/tv/?m=22628
Skaar Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 ":36s2jkdq]Tenk dere så mye Kiwi-Bob jobber for Kiwi. Han bruker jo tydeligvis hver dag på dette, og han får noen usle 100 og 1000-lapper nå og da, når han finner noe.Han gjør en kjempejobb for Kiwi, med å rydde opp i hyllene dems, og de slipper unna å betale ham fast lønning. Kiwi er helt klart vinneren her, og Kiwi-Bob er den soleklart tapende parten, selv om han ikke forstår det selv. Han har fått bil av Kiwi-kjeden, er uføretrygdet, og istedenfor å sitte og gjøre ingenting/glo på TV, så reiser han rundt og gjør noe han (tydeligvis) trives med. Og inntektene fra dette dekker nok utgiftene (bensin) han har til denne hylleryddingen. Han har tydligvis pusset opp huset, og har endel penger på bok. Så han taper ikke på dette. Han får vell også maten som er utgått gratis, så han har trygden igjen å kose seg for. I mine øyne er dette en vinn-vinn situasjon, der ingen parter er taperen. Og se på bildet øverst i saken. Det er definisjonen på glede
wicky124 Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Synes porsche 911 er så utvasket som det går an å få det....de melker varemerket så til grader at det er kvalmt! alle bilene ser prikk like ut, med unntak av spoiler-størrelsen og hvilken chip de monterer i ECU....
Fredrik Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Synes porsche 911 er så utvasket som det går an å få det....de melker varemerket så til grader at det er kvalmt! alle bilene ser prikk like ut, med unntak av spoiler-størrelsen og hvilken chip de monterer i ECU.... Nei... nå synes jeg at du viser litt vel stor mangel på kunnskaper selv om du helt sikkert kritiserer Porsche i en spøkfull tone. Tenk deg litt om... 3996 cm3 fordelt på 6 sylindre og hele 500 HK uten hjelp av en turbo eller en kompressor. BMW E60 M5 hadde 507 HK, men det var fra en V10 motor på hele 4999 cm3. Porsches mesterverk yter hele 125 HK pr. liter... S85B50 knapt 102 HK pr. liter. 911 GT3 RS 4,0 klarer Nürburgring rundt på kun 7:27... og det er i klasse med Ferrari Enzo. 911 GT2 RS klarer den samme runden på 7:18.... 7 sekunder hurtigere enn Pagani Zonda og hele 14 sekunder hurtigere enn den helt nye Ferrari 458 Italia (7:33). Porsche er enten du liker det eller ikke helt i klasse med Ferrari og Lamborghini. BMW er dessverre ikke helt der ennå, men en vakker dag (får vi håpe) varter de kanskje opp med en modell som kan gi dagens 911´er konkurranse til streken.
Fredrik Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Synes all porschit ser likt ut! Det må være fordi du ikke vet hva du snakker om. Menigmann ser heller ikke forskjell på en 316i med store felger og en M3.
wicky124 Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 jeg har ingen interesse av å "vite" hva jeg snakker om angående porsche. Er interesseforskjeller ute og går, en menigmann ser ikke forskjell på m3 og 316 nei, men der er det iallefall store forskjeller.....
Fredrik Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 jeg har ingen interesse av å "vite" hva jeg snakker om angående porsche. Er interesseforskjeller ute og går, en menigmann ser ikke forskjell på m3 og 316 nei, men der er det iallefall store forskjeller..... Store forskjeller?... Litt ekstra plastikk, senket understel, ny eksos og store felger... så ser en 316i ut som en M3. Porsche varter i det minste opp med utstrakt bruk av karbon og artig lakkering... i tillegg til ekstra plastikk, ny eksos og eksklusive felger...
Anbefalte innlegg