Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet sann kjapt i haude om en kan ha m3 kasse å diff å stikkakslinger samt mellomaksling passendes på m52b28? Er jo faktisk billigere med 3,2 deler virker det som enn 2,8 :s

Passer liksom 3,2 kassa rett på motoren ?

Skrevet

Her er et sitat fra Statsministeren i Australia som jeg syns passer inn her:

Statminister Julia Gillard i Australia uttalte : Dette er vår nasjon, vårt land og vi har vår måte å leve på. Vi vil gjerne gi alle innvandrere muligheten til å nyte godt av dette. Men dersom du er en innvandrer som klager, bedrar og klager over vårt flagg, vår ed, vår tro eller vår måte å leve på, vil jeg på det sterkeste oppfordre deg å benytte deg av den andre rettigheten, det er retten til å forlate landet. Dersom du ikke føler deg tilpass her, så reis. Vi tvang deg ikke til å komme. Du valgte selv å være her.

Gillard har aldri uttalt det der.

Det sitat har gått lenge og har blitt kreditert flere personer.

Det stammer med 100% sikkerhet ikke fra noen av dem.

Skrevet

Det er riktignok på helt andre siden av landet, men ja, han driver med dieseltrimming, og virker som han har rimelig god peiling også! ;)

Skrevet

Kaaaaaald morgen... Femmern står jo ute.. Men merker at bremsekraftforsterkern er ganske..hard...når det er kaldt ute... Bytte væske?

Bråbremsa også idag, i kø...da skrudde nødblinkerne seg på :s

Skrevet

Wicky: e39 er smart serru ;) bråbrems så signaliserer den til bilene bak :)

Stenbakken: var kaldere på vei hjem i går! -27,5! :o husker ikke helt hvor det var, men mener det enten var rundt hedmark eller så var det nord for lillehammer et sted

Skrevet
Wicky: e39 er smart serru ;) bråbrems så signaliserer den til bilene bak :)

Stenbakken: var kaldere på vei hjem i går! -27,5! :o husker ikke helt hvor det var, men mener det enten var rundt hedmark eller så var det nord for lillehammer et sted

Hauuu.. uansett alt for kaldt.

Skulle ikke vært lov og starte bilen da det er 25 blå

Skrevet

For min del så var det bensinlokket som ikke ville være med idag, det hadde fryst, så stelte meg ved pumpa, men lokken ville f--- ikke opp..

SÅ da var det bare og starte og knote for og få det opp :P

Skrevet

Ja er noe styr! :P

selv har jeg noe problem med høyre bakbrems som subber innpå skiva, da stempelet har fryst virker det som :S den klarer å bremse, men den trekker seg ikke helt ut :S

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...