Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er enig azeton, men nå skal vel han her ha det på bruksbilen.

Haybimmsen: Hvorfor ikke sette i s50?

Motoren vil nok være mer holdbar, og lettere å få solgt når den tid kommer.. Spesielt hvis den er komplett ombygd og godkjent.. Da kunne du jo tatt inn en orginalbil fra england feks, så har du med komplett understell, med bremser etc.. Nå vet ikke jeg hvilke seter, styling etc. du har, men er mulig å tjene gode penger bare på ribbing av engelsk m3.

Mattae: pr stk. Ganske billig egentlig, hvis du ikke har kontakter. 19" er sviindyrt.

Jeg ville nok derfor vurdert å kjøpt en felgpakke med disse dekkene på.. Da prisen på felgene blir så og si ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei Mercedesen til svigermor idag allikevel. Heller det enn at han skal hoppe og sprette baki E92en. Den er ALTFOR stiv.

Wicky: Jeg betaler ikke 300kr natta på sykehuset når jeg bor noen km unna :P

whaaaat!? Koster det for far å bo på sykehus?nei faen heller da blir jeg også hjemme as :P

Jess :P 300 eller 350 pr natt her i Skien. Når foreldrene mine bor 3 min unna, eller hjem til der jeg bor nå som er 10 min unna, så kjører jeg heller fra og til hver dag, enn å betale den summen pr natt.. :P

Hør med sykehuset om hva det koster for sikkerhets skyld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang må være den første.. ;)

Er jo kanskje litt "hull i hode" å sette i b28, når du likevel skal ha 300hk pluss minus?

Tja, jeg er hvertfall veldig fornøyd med mine sonar på e91. Nå er ikke jeg den som presser bilen så voldsomt, men den sitter forholdsvis godt i svinger. Er som regel spinn på innerhjulet i krappe svinger med gass som irriterer meg. Med det skyldes jo mange andre faktorer enn dekkene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aldri prøvd sonar jeg, så skal ikke snakke for mye drit om dem :P

neste gang jeg handler dekk tror jeg at jeg heller går for noe dyrere framdekk og kjøper billig bak. greit å ha litt styring og bremser i front :P sliter bare en brøkdel av framdekk uansett i forhold til bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i Sverige.

Det var gøy.

Det var billig.

Det var litt kaldt.

Her er bilen i Sverige:

20130115_175658_zpsb6134a23.jpg

Brr, sier bilen.

Jeg er kald!

Jeg er varm fordi jeg er inni bilen.

Jeg så ett hotell.

På ett fjell.

Her er hotellet og fjellet:

20130115_185351_zps3face8f3.jpg

Hjeeelp sier jeg.

Så høyt!

Hotellet har ikke høydeskrekk.

Hotellet ble født på fjellet.

Det var en fin tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...