Hawkon88 Skrevet Januar 15, 2013 Skrevet Januar 15, 2013 Jeg er enig azeton, men nå skal vel han her ha det på bruksbilen. Haybimmsen: Hvorfor ikke sette i s50? Motoren vil nok være mer holdbar, og lettere å få solgt når den tid kommer.. Spesielt hvis den er komplett ombygd og godkjent.. Da kunne du jo tatt inn en orginalbil fra england feks, så har du med komplett understell, med bremser etc.. Nå vet ikke jeg hvilke seter, styling etc. du har, men er mulig å tjene gode penger bare på ribbing av engelsk m3. Mattae: pr stk. Ganske billig egentlig, hvis du ikke har kontakter. 19" er sviindyrt. Jeg ville nok derfor vurdert å kjøpt en felgpakke med disse dekkene på.. Da prisen på felgene blir så og si ingenting.
Mattae Skrevet Januar 15, 2013 Skrevet Januar 15, 2013 åja koster nå det dobble av nankang feks, som jeg har hørt ikke skal være noe dårligere kjører på nankang nå. som forsåvidt er ubrukelige på vått føre bra ellers men.
janerik171187 Skrevet Januar 15, 2013 Skrevet Januar 15, 2013 hvordan demontere motor/gir/bakaksel traktorstyle først løsner man alle delene og parkerer traktoren over: så fester du noen stropper i traktoren da er det bare å løfte den opp: skal bli deilig å bli kvitt de 3 vraka som har vært i hagen en stund nå
Kjexx Skrevet Januar 15, 2013 Skrevet Januar 15, 2013 dem dekkene dem selger på gs, feks sonar 225/35R19 til 2200kr, er dette pr dekk eller for 4 stk? Har 245/35-19 falken fk456 du kan kjøpe for 1500. Lite brukt.
Mattae Skrevet Januar 15, 2013 Skrevet Januar 15, 2013 alt for breie stretch trenger ikke nå uansett.
haybimmsen Skrevet Januar 15, 2013 Skrevet Januar 15, 2013 Fordi e satt nettop i b28 å e har aldri importert bil før :s
SofaKingFresh Skrevet Januar 15, 2013 Skrevet Januar 15, 2013 Blei Mercedesen til svigermor idag allikevel. Heller det enn at han skal hoppe og sprette baki E92en. Den er ALTFOR stiv. Wicky: Jeg betaler ikke 300kr natta på sykehuset når jeg bor noen km unna whaaaat!? Koster det for far å bo på sykehus?nei faen heller da blir jeg også hjemme as Jess 300 eller 350 pr natt her i Skien. Når foreldrene mine bor 3 min unna, eller hjem til der jeg bor nå som er 10 min unna, så kjører jeg heller fra og til hver dag, enn å betale den summen pr natt.. Hør med sykehuset om hva det koster for sikkerhets skyld
Hawkon88 Skrevet Januar 15, 2013 Skrevet Januar 15, 2013 En gang må være den første.. Er jo kanskje litt "hull i hode" å sette i b28, når du likevel skal ha 300hk pluss minus? Tja, jeg er hvertfall veldig fornøyd med mine sonar på e91. Nå er ikke jeg den som presser bilen så voldsomt, men den sitter forholdsvis godt i svinger. Er som regel spinn på innerhjulet i krappe svinger med gass som irriterer meg. Med det skyldes jo mange andre faktorer enn dekkene..
Mattae Skrevet Januar 15, 2013 Skrevet Januar 15, 2013 aldri prøvd sonar jeg, så skal ikke snakke for mye drit om dem neste gang jeg handler dekk tror jeg at jeg heller går for noe dyrere framdekk og kjøper billig bak. greit å ha litt styring og bremser i front sliter bare en brøkdel av framdekk uansett i forhold til bak.
haybimmsen Skrevet Januar 15, 2013 Skrevet Januar 15, 2013 Nei e gikk lenge å vurderte å sette i s50, men blei så mye styr synes e an må da bytte alt Anna.. Å b28 va bare sette i liksom, så litt høl i haude Menmen
Hawkon88 Skrevet Januar 15, 2013 Skrevet Januar 15, 2013 b28 får du jo uansett solgt igjen. Når du likevel skal bytte alt av understell etc, ville jeg først som sist satt på m3 deler, og s50+godkjenning..
haybimmsen Skrevet Januar 15, 2013 Skrevet Januar 15, 2013 Mykje Ann skulle gjort ja! Har troa på å få me en plass å bo, å heller kjøpe me en annen e36 å bygge noe gøyt av, må ikke glemme at dette er bruks bilen min!
Nytern Skrevet Januar 15, 2013 Skrevet Januar 15, 2013 Jeg har vært i Sverige. Det var gøy. Det var billig. Det var litt kaldt. Her er bilen i Sverige: Brr, sier bilen. Jeg er kald! Jeg er varm fordi jeg er inni bilen. Jeg så ett hotell. På ett fjell. Her er hotellet og fjellet: Hjeeelp sier jeg. Så høyt! Hotellet har ikke høydeskrekk. Hotellet ble født på fjellet. Det var en fin tur.
Anbefalte innlegg