Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvis det er pendlerbil du skal ha ville jeg heller valgt diesel, men forstår argumentasjonen. Nå begynner E46 å bli billig, jeg ser flere touringer fra 2002-2004 som ligger til 40-50k. Det er vel også mindre vedlikehold på disse kontra E39.

Men jeg ville gjort som Even sier, legg litt mer i det og kjøp en litt nyere bil som har gått mindre. Gamle E39'er kan være kostbare.

Dieselbil kommer nok aldri i min garasje (med mindre den hadde vært så billig at jeg ikke kunne sagt nei), dessuten er jeg bare på jobb en 8-10 ganger i året, så det er ikke noen vanlig pendling. :)

e46 sedan og touring har jeg igrunn aldri hatt helt sansen for, men jeg gjerne kunne hatt en av de andre karosserivariantene. Så det blir det samme her, med mindre den hadde vært "gratis" er ikke de heller aktuelle. Dessuten er det stort sett 316i og til dels 318i man får til de prisene, og for min del måtte nok 2.2-literen vært minimum der. :)

Som jeg nevnte får man alltid en bedre bil om man går litt opp i pris, så prisen den står, og skal helst justeres ned om den skal justeres ned.

Jeg er kanskje vanskelig, men jeg verken trenger eller har behov for en bil til, så da kan jeg være litt vanskelig. :)

Skrevet

sett bort ifra at e60 lci har tøff elektronisk girvelger. girer kassene som står i lci mye raskere enn pre-lci? skjønt det sånn at lci kassene heller ikke er dobbel clutch opplegg(liggnende feks dsg)?

Skrevet
01.50 kommer det et program som heter Hva skjedde med Vicky. :P

Han feiget ut og downsizet til 5er :mrgreen:

høøø?! Blir jeg baksnakka mens jeg sover!?

Jeg feiget ikke...jeg sparte penger :P Kunne godt ha kjøpt den sjuern til 15k istedet for femmer for 10...selv om femmern er i bedre stand...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...