Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Er m-performance nyrene til F10 samme finish som shadowline listene? Prøvde å finne noen bilder, men litt usikker syns de ser matt svarte ut. Noen som har bilder av Carbon black med M-performance nyrene?

Jeg har det på min E90 hvis det hjelper? Performance skal være samme finish som shadowline, det er hvertfall mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

01.50 kommer det et program som heter Hva skjedde med Vicky. :P

Han feiget ut og downsizet til 5er :mrgreen:

høøø?! Blir jeg baksnakka mens jeg sover!?

Jeg feiget ikke...jeg sparte penger :P Kunne godt ha kjøpt den sjuern til 15k istedet for femmer for 10...selv om femmern er i bedre stand...

:D Jeg hadde gjort akuratt det samme, men satset på litt mer reaksjon her. Var forberedt på fult frontalangrep :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag måtte jeg og E34en taue en stakkar som hadde fått motorstopp langs veien, en W124 230 :mrgreen: Tung jævel de der Mercene og som om ikke M50en har nok med seg selv alene så gikk det greit gitt :) Så måtte jeg avgårde å redde min fars E46 som hadde brytt sammen i den voldsomme kulda så i dag så har min E34 vært en god hjelper for folk og biler i nød :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange av dere er det som har lagt ut annonse på FINN, og ikke svarer på mail? Har sendt mail på flere biler den siste tiden, der jeg har forklart at jeg ikke kan ringe pr dags dato, siden jeg er på sjøen. Ikke fått svar. har også tastet inn tlf.nr og sjekket om vedkommende har iMessage, og truffet på et par, sendt sms og sagt fra at jeg har sendt mail, men ikke fått svar der heller..

Er det kun direkte telefonsamtale som gjelder fra første stund? Er ikke mail en OK måte og få kontakt med en person på og få dannet seg et bilde av både selger og bilen, for så å ta en tlf?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på et hotell utenfor Bergen nå, og ser at det er noe intervjugreier ved inngangen når jeg går inn. Setter på TV-en når jeg kommer på rommet og der er det plutselig NRK som har direktesending utenfor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...