Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke bry meg jeg altså! Spiller seriøst ingen rolle for min del om/når/hvordan de gifter seg :|

Er som deg lei av alt(alle) som maser om det :P

Skrevet
":81eg5tc8]Den røde R8'en var knalltøff! Men hadde fortsatt hatt problemer med å velge den over en Lambo, som basically er samme bilen.

Uansett en ikke relevant problemstilling, da begge er drømmebiler.

Jeg hadde lett valgt Audien over en Lamborghini. Det er kanskje fordi jeg synes Lamborghini er litt fjortisbil. Helt klart rå biler og en drømmebil, men heller en R8.

2010-Audi-R8-GT-Side-1280x960.jpg

Ferrari derimot 8)

2011-Novitec-Ferrari-California-RACE-606-Side-1280x960.jpg

Skrevet
Synes porsche 911 er så utvasket som det går an å få det....de melker varemerket så til grader at det er kvalmt! alle bilene ser prikk like ut, med unntak av spoiler-størrelsen og hvilken chip de monterer i ECU....

Nei... nå synes jeg at du viser litt vel stor mangel på kunnskaper selv om du helt sikkert kritiserer Porsche i en spøkfull tone. Tenk deg litt om... 3996 cm3 fordelt på 6 sylindre og hele 500 HK uten hjelp av en turbo eller en kompressor. BMW E60 M5 hadde 507 HK, men det var fra en V10 motor på hele 4999 cm3. Porsches mesterverk yter hele 125 HK pr. liter... S85B50 knapt 102 HK pr. liter.

911 GT3 RS 4,0 klarer Nürburgring rundt på kun 7:27... og det er i klasse med Ferrari Enzo. 911 GT2 RS klarer den samme runden på 7:18.... 7 sekunder hurtigere enn Pagani Zonda og hele 14 sekunder hurtigere enn den helt nye Ferrari 458 Italia (7:33).

Porsche er enten du liker det eller ikke helt i klasse med Ferrari og Lamborghini. BMW er dessverre ikke helt der ennå, men en vakker dag (får vi håpe) varter de kanskje opp med en modell som kan gi dagens 911´er konkurranse til streken.

Jeg hadde lett fortalt noe om enhver Porsche etter 964-generasjonen (sen 80-tall, tidlig 90-tall) og kunne skilt de fra hverandre. Men vanlige personen i gata hadde neppe klart det, på samme måte som at M3 og M5 fort kan forsvinne under radaren som en styla 3- og 5-serie.

Ingen bilsamling er komplett uten BMW og Porsche mener jeg da.

Men ikke faen om jeg hadde betalt 3 millioner for en ny 911, om jeg hadde hatt 100 mill. på konto engang. Da er det Ferrari for alle penga. Og nei, Porsche i dag er ikke i samme klasse som Ferrari i dag. Selv 997 GT3 eiere sier på engelske forum at "bilen er veldig bra, men ingen Ferrari". Hvordan andre oppfatter min mening for være opp til dem, men akkurat nå er Ferrari så langt foran i teknologi at ingen er i nærheten engang... Carrera GT var den siste "up yours" fra Porsche og det var i 2004.

Edit: Og jeg skulle likt og sett den Ferrari-eieren som brydde seg om 'Ringen tider - det er mer Porsche-campens greie etter min oppfattelse.

Skrevet
Godt sagt.... Men du...kom bort og si hei på lørdagen..tror ikke jeg har sett deg før :P

Tør ikke :) Skal ta med en Audi-kompis, siden han mener at nyere BMWer (post-Bangle) er kjedelige :shock: Nei, fortsette å misjonere for BMW-religionen - alle bilvenner skal omvendes :D Av fire bilgale i kretsen er det tre som digger BMW, må omvende han siste!

Skrevet

Du tør ikke?åssen skal vi ta en ferrari-kebab-tur da?var det bare falske forhåpninger du ga meg? :P

Bangle-perioden var kul ;) alt før og etter er nedtur..haha :P

Skrevet

Nah, bare litt gøy at du ikke får treffe meg men alle andre får :lol:

Jeg får dukke opp i brun papirpose på hode med Fellalien (hvis den noen gang blir registrert i Norge) :lol:

Skrevet

hmm....kanskje jeg skal avstå fra fremmedkontakt på lørdagen...haha :P nei frarien må regges i oslo....drit i norsk registrering...vi lager egne lover ;)

Skrevet

Ja, vi får lage omvendt ran. Dra med hagla til BT og be regge bilen eller så blir noen skadet!

Bilkontroll i Oslo sentrum nå btw., ble stoppa i sted. "Du virka som ganske OK fyr, så jeg lar deg gå god for det du sier" Wohoo...

Skrevet

Den hvite e65'en så ut som en facelift ja. Vet ikke om det er det eller om den var "oppgradert". Kan vel umulig være mange hvite slike på hvite felger i Oslo :) Forresten god lyd i DBS'en. Jeg sitter på kontor i 6. etasje, og glassfasade ut mot veien hvor ingen vinduer kan åpnes. Likevel fikk jeg den "må ha" følelsen når den ga på ut av rundkjøringa langt der nede :)

Skrevet

hvor er det kontroll?hører rykter om storkontroll ved alnabru også...hmm...

den hvite er 2002 mod med facelift foran og bak...men den mangler soltak (kjipt!)

Skrevet

wicky124: Paralellgata til Torggata (der alle kebabsjappene er). Mellom Torggata og trikkeskinnene som går fra/til Gunerius.

grimfer: Det er ikke tull engang. Jeg trengte hjelp fra dem men ble videreført på telefon (tre ganger) før siste person i tekniske avdelinga sa "sorry, kan ikke hjelpe deg" før han la på! Drittsted...

":2skjqasp]Den hvite e65'en så ut som en facelift ja. Vet ikke om det er det eller om den var "oppgradert". Kan vel umulig være mange hvite slike på hvite felger i Oslo :) Forresten god lyd i DBS'en. Jeg sitter på kontor i 6. etasje, og glassfasade ut mot veien hvor ingen vinduer kan åpnes. Likevel fikk jeg den "må ha" følelsen når den ga på ut av rundkjøringa langt der nede :)

Så du en Aston Martin DBS??

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...