Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Da skal man ikke se bort ifra at det blir testing av drifting dette året :D

Gleder meg greit! :D:D:D

Sjæl ;) ikke hardcore, for bilen skal på behandles pent utenom bane, men skal få sparke litt clutch og lage litt røyk alikevel ;)

Sparking må til.. Datsunen min skal kjøres det den klarer. skal få den til å gå nå, så montere ny IC, å skru opp trykket til 1.2-1.5 å sveise ferdig buret før Gatebil ! :)

Fikk også Dekksponsor 8) så da blir det bare å kjøre da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, lønna brenner i lomma, så da ble det bestilt inn M dørlister, M-speil m/autofold, bryterpanel til autofold, og såklart modulen til passasjerdøra så jeg får lukket det speilet med autofold også ;)

Er det alt som trengs for å koble opp autofold? Er det bare modul på passasjerdøren? Hva med førerdøren? Er en tøff mod det 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være så ;) svidd av nok frem til neste lønning tror jeg nå :P på tide å kaste seg over regningene, for ikke å si moms+++++ for fangerne... får vel hente de snart også! :P

Men når jeg kommer hjem skal jeg starte m5'n så den får gått litt ;) altfor lenge siden sist :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....også skal du ha lakk på speil og fangere ++ :lol:

Kunne du gjort meg en tjeneste, når du får kopi speilene, kunne du sammenlignet de med originale M5 speil? :mrgreen: Jeg vil finne ut om det er forskjell på de to eller ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da sier jeg ifra til deg når jeg trenger mer dekk da? :P

Hehe.. er det ikke sånn det fungerer da?! blir no mere dekor på bilen så, dealen er at jeg får nye å "Brukte" hjul.

Dem bytter jo ut dekk for kunder, så er jo Mye mønster igjen på dem. jeg bryr meg ikke om det er nye eller brukte hjul.. bare det er nok gummi til å spinne noen runder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....også skal du ha lakk på speil og fangere ++ :lol:

Kunne du gjort meg en tjeneste, når du får kopi speilene, kunne du sammenlignet de med originale M5 speil? :mrgreen: Jeg vil finne ut om det er forskjell på de to eller ikke :P

Skal sammenlikne for deg jeg ;)

Skal ikke lakke forresten, skal foliere, og den folien har jeg alt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte svaret jeg fikk fra GoPro i dag! :D Spesielt siste setning :wink:

"Rattle noise Hero 2"

Hey Robert,

Thanks for sending that video. It is clear that there is a rattle going on within

the camera. Do you have a copy of the receipt or bank/credit statement showing the

date of purchase? If you are within your warranty period, I would be happy to set

up a warranty exchange for you.

By the way, great car! I am an e30 nut myself, but I love any late model BMW. Way

to get it loose at 3:45 in your video!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte svaret jeg fikk fra GoPro i dag! :D Spesielt siste setning :wink:
"Rattle noise Hero 2"

Hey Robert,

Thanks for sending that video. It is clear that there is a rattle going on within

the camera. Do you have a copy of the receipt or bank/credit statement showing the

date of purchase? If you are within your warranty period, I would be happy to set

up a warranty exchange for you.

By the way, great car! I am an e30 nut myself, but I love any late model BMW. Way

to get it loose at 3:45 in your video!

Ganske artig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte svaret jeg fikk fra GoPro i dag! :D Spesielt siste setning :wink:
"Rattle noise Hero 2"

Hey Robert,

Thanks for sending that video. It is clear that there is a rattle going on within

the camera. Do you have a copy of the receipt or bank/credit statement showing the

date of purchase? If you are within your warranty period, I would be happy to set

up a warranty exchange for you.

By the way, great car! I am an e30 nut myself, but I love any late model BMW. Way

to get it loose at 3:45 in your video!

Slikt er veldig hyggelig å høre, ikke ofte man kommer ut for slikt dessverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...