Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har mye nødvendigheter på vei til touringen også:P kan da ikke kjøre med.preface lamper/fangere osv? :P

Nei misunner ikke meg selv det heller, men håper å finne noe brukbart noe, opppussingsobjekt, da jeg mer eller mindre er født med hammer i hånda, og har en far som er tømrer, snekker, hobbyarkitekt og byggingeniør:p

Hvorfor bare ikke ha touringen akkurat slik den er og begynne å spare litt allerede nå? Du har igjen for det!

Sant nok! Men kjenner jeg meg rett så klarer jeg ikke det, dvs, jeg har ikke klart det enda, og jeg har nesten kjøpt inn alt jeg trenger :P så med en gang jeg har alt jeg skal kjøpe inn, så begynner sparingen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg ganske fornøyd med at jeg er fornøyd nok med hvordan mine biler ser ut. Mercedesen ser ganske stygg ut.. Gjør uansett nytta si da den er i 98% god teknisk stand(AC er tom for gass ellers funker alt) :) Den er uansett ikke verdt stort, bytta en del slitedeler. Gav lite for den iforhold til hva en Mercedes 124 med stor dieselmotor ligger ute for på Finn.

BMWn er også god teknisk, felgene bør byttes, men føler overhodet ingen hast med det, har sålenge jeg har eid bilen lett etter nytt interiør som jeg omsider fant i høst! :) Ellers har jeg ikke kjøpt noe "unødvendig" på lang tid til den :)

Det å bruke større summer på å kjøpe nyere biler som kjører bedre og koster mer å holde i drift er foreløpig ikke noe tema for min del. Da skal man langt frem i tid, bil er nok det som er prioritert minst iforhold til feks. bolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det visst en tur til Trysil i slutten av februar. Kjærringa har overrasket meg med hotell og en liten tur i slalombakken. Sist vi gjorde dette da reiste vi til Hafjell påsken -03 og jeg kom meg ikke ut i bakken engang. Ble sittende på "afterski" hele dagen...

Noen som vet om det er ok i Trysil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det visst en tur til Trysil i slutten av februar. Kjærringa har overrasket meg med hotell og en liten tur i slalombakken. Sist vi gjorde dette da reiste vi til Hafjell påsken -03 og jeg kom meg ikke ut i bakken engang. Ble sittende på "afterski" hele dagen...

Noen som vet om det er ok i Trysil?

Trysil er vel en av de større skianleggene i Norge! Rimelig supert anlegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har kjærringa misforstått. Hu har bestillt turen med ett annet par som vi skal reise med. Det er det andre paret som har stått for bookingen. Det ble visst Hemsedal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

332i med ispigg var planen :)

Skal du?

Planen var å bruke Banebilen ( Nissan 300zx ) men etter vi hadde ut motoren i helgen å bytta turbo så fyrer den ikke :(

Så ser ut til at ispigga blir flytta over på 540`n.. men skal nok bli like morro det 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

332i med ispigg var planen :)

Skal du?

Planen var å bruke Banebilen ( Nissan 300zx ) men etter vi hadde ut motoren i helgen å bytta turbo så fyrer den ikke :(

Så ser ut til at ispigga blir flytta over på 540`n.. men skal nok bli like morro det 8)

Gøy :) Får du den høy nok da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...