Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Dagens Tips, ikke sveis i tshorte på vinteren, er så solbrent ser ut som ei kokt reke. svir gjør det også :P

Kan slenge på at det er ikke lurt å steke bacon i "nettoen" heller. Har glemt det ett par søndagsmorgner etter en moderat fuktig lørdagskveld. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bacon kan umulig være sunt uansett...haha :P

Jeg har en dårlig dag idag..hvorfor? jo det skal jeg si...jeg har sterkt lyst på en god kebab middag...men jeg vet at det ikke er bra for meg og helsa mi...

Men så tenker jeg...skal jeg virkelig høre på helsa? Skal ikke helsa høre på meg? Burde ikke jeg heller tenkte "hei jeg har det bra med meg og kebaben min"...?

Nei huff...stress og rare valgmuligheter i en ellers solfylt og kald dag...Får vel gå bort til kjøkkenet her og smøre meg knekkebrød med makrell i tomat....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lag kyllingburgere wicky! er sunt, rik på proteiner og smaker dødsdigg.. like gode kalde, som varme.. jeg lager en stor porsjon å tar opp 3 hver kveld fra frysa, slik at jeg har de til lunsj, sammen med en pose ferdig salat ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bacon kan umulig være sunt uansett...haha :P

Jeg har en dårlig dag idag..hvorfor? jo det skal jeg si...jeg har sterkt lyst på en god kebab middag...men jeg vet at det ikke er bra for meg og helsa mi...

Men så tenker jeg...skal jeg virkelig høre på helsa? Skal ikke helsa høre på meg? Burde ikke jeg heller tenkte "hei jeg har det bra med meg og kebaben min"...?

Nei huff...stress og rare valgmuligheter i en ellers solfylt og kald dag...Får vel gå bort til kjøkkenet her og smøre meg knekkebrød med makrell i tomat....

Er da forskjell på å barbere seg og kappe av seg hodet ;)

Finnes massevis av god middag som er sunt, knekkebrød med makrell i tomat er bare trist. :lol:

Kebab har jeg spist hele 3 ganger i mitt lange liv, og selv om det var jo godt nok, så er det ikke noe som står øverst på lista når jeg handler mat.. Det kan umulig være godt for kroppen i lengden.

Som lærlingen sier, kylling er brukandes til så fantastisk mye godt. Livretten min, sett bort ifra risgrøten som mormor lager, må være en god kyllinggryte. Det er godt, fort gjort å lage og forhåpentligvis ikke like usunt som kebab :P

Og sånn til jobben.. Lag til noen gode skiver med godt pålegg, litt salat osv kvelden før. Godt, enkelt, sunnere og billigere enn kebab... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens Tips, ikke sveis i tshorte på vinteren, er så solbrent ser ut som ei kokt reke. svir gjør det også :P

Kan slenge på at det er ikke lurt å steke bacon i "nettoen" heller. Har glemt det ett par søndagsmorgner etter en moderat fuktig lørdagskveld. :-)

Jeg kom ut av dusjen hin dagen og tok på meg etterbarberingsvann. Det kom litt mye, og en dråpe rant ned på ballene.. Det svei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lage mat dagen før? hallo lissom...ser jeg ut som ett kvinnfolk!? Jeg kjøper maten...samme dagen..eller så blir det knekkis... (som jo er trist) men jeg orker ikke planlegge noe dagen før as...for lat til det...

1. world problems... #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lage mat dagen før? hallo lissom...ser jeg ut som ett kvinnfolk!? Jeg kjøper maten...samme dagen..eller så blir det knekkis... (som jo er trist) men jeg orker ikke planlegge noe dagen før as...for lat til det...

1. world problems... #-o

sant as....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...