Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk plutselig lyst på en sånn:

[ Bilde ]

Har du sittet og sett på Wheeler dealers?

Jeg fikk ihvertfall og lyst på en slik etter å ha sett den episoden. ;)

Hehe, spot on mister ;)

En sånn med optimert understell og motor må jo være knall :D

At den var direkte inspirasjon til denne

delorean.jpg

visste jeg ikke, men ser en viss likhet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor jeg får kjøpt to-kanals dimmer i enkel boks til en grei pris? På ebay finner jeg bare sånne jalla greier fra england der de tydeligvis skrur fast dimmeren med synlige skruer i fronten, samt små stygge knotter som stikker langt ut.

http://renkulde.no/renkulde/app/vare/nr/1401656 noe á la dette jeg er ute etter, men trenger ikke være universalskit som tar elektroniske trafoer og alt annet mellom himmel og jord. 4 vanlige halogenspotter på hver kanal skal brukes. Den der hadde de på onninen til 2400 inkl mva, selv om jeg kjøpte gjennom jobben, og det blir vel mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor jeg får kjøpt to-kanals dimmer i enkel boks til en grei pris? På ebay finner jeg bare sånne jalla greier fra england der de tydeligvis skrur fast dimmeren med synlige skruer i fronten, samt små stygge knotter som stikker langt ut.

http://renkulde.no/renkulde/app/vare/nr/1401656 noe á la dette jeg er ute etter, men trenger ikke være universalskit som tar elektroniske trafoer og alt annet mellom himmel og jord. 4 vanlige halogenspotter på hver kanal skal brukes. Den der hadde de på onninen til 2400 inkl mva, selv om jeg kjøpte gjennom jobben, og det blir vel mye.

2kanals dimmere er desverre dyrt. Hvorfor ikke påveggskappe og to individuelle? ( Nei blir ikke like pent ). Evt borre inn en tabbeboks og få de innfelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monter xcpmfort ! Kan du programmere akkurat som du vil :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skal du være værst så monterer du xComfort med Sensio-kontroller. Har satt opp 4-5 slike hus rundt om i høgget her det siste året.

Den ene kunden vår styrer _alt_ med Sensio, her snakker vi magnetventiler på dusjen i 2.etg, inngangsdørene ( sluttstykker ), garasjeporten osv osv.

Skal faktisk på Sensio Studio kurs om et par uker, spennende å se hvor langt de kan dra det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...