Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det der var litt av et ekvipasj Kim. Hehe. Hva skjer med m5'n der da? Import skrot?

Er du fra Lalamusa Wicky?

nei takk Gud er ikke derfra as... er bare bønder der... og de er bønder her...kommer heldigvis fra en veletablert familie fra pakistan med alt for mye penger.. (skjønner ikke hvorfor jeg bor her...)

Men ja..kjipt at ungen ble kidnappet...Er vel få sjanser for at han kommer helskinnet tilbake selv om det blir utbetalt løsepenger... har hørt veldig mange skrekkhistorier om kidnapping og sånt der nede...

Er trist at landet har råtnet opp innvendig slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var litt av et ekvipasj Kim. Hehe. Hva skjer med m5'n der da? Import skrot?

Er du fra Lalamusa Wicky?

nei takk Gud er ikke derfra as... er bare bønder der... og de er bønder her...kommer heldigvis fra en veletablert familie fra pakistan med alt for mye penger.. (skjønner ikke hvorfor jeg bor her...)

Men ja..kjipt at ungen ble kidnappet...Er vel få sjanser for at han kommer helskinnet tilbake selv om det blir utbetalt løsepenger... har hørt veldig mange skrekkhistorier om kidnapping og sånt der nede...

Er trist at landet har råtnet opp innvendig slik...

Lalamusa er dritt, til og med Luremusa er bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å?

Ja. Det er dyrt og de matte er ikke matt nok, og de blanke lever heller ikke opp.

Tja, jo... Mye tror du jeg må betale for å LAKKERE alt som er grått på bilen? Dvs - taket, som er svart.

Kan jeg selvsagt ikke svare på, men jeg leverte nettop en forskjerm til lakkering hos en fellow forumer.

1500 koster det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om 3m er det mest kjente er det ikke nødvendigvis det beste? :S

Har kjøpt inn 3m selv, blir spennende å se hvordan det blir, men en på jobben sa det var søppel iforhold til "Johnson" fra USA..

Alt kommer ann på hvor nøye man er med grunnarbeidet ;) med 3m må man visst bruke 3m sine prewash-produkter før applikasjon,..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...