Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Syke syke folk!!! En som faktisk elsker bilen sin... :lol: :lol: :lol: :lol:

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... QBjj_Czs0A

Haha tenk hvis den bilen blir totalvrak engang. Må vel begraves i hagen med gravstøtte.

Vi har forresten en 59 modell boble gravlagt i hagen der jeg vokste opp. :) men den mangler gravstøtte.

Hehe, ja, kan kommer nok til å oppleve tidenes kjærlighetssorg :lol:

Hahahaha! Hadde hatt medfølelse om bilen var en cosworth...men den stygge bestemor bilen der... han fyren der må jo være i en blanding av syre og amfetamin psykose, fy FÆÆN og fjern haha ! :applause::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syke syke folk!!! En som faktisk elsker bilen sin... :lol: :lol: :lol: :lol:

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... QBjj_Czs0A

Haha tenk hvis den bilen blir totalvrak engang. Må vel begraves i hagen med gravstøtte.

Vi har forresten en 59 modell boble gravlagt i hagen der jeg vokste opp. :) men den mangler gravstøtte.

hvorfor graver folk ned bilene egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lumia 920 nå og trådløslader. Elsker den laderen,slippe styret med kabel hele tiden.

Telefonen er den beste jeg har hatt, tar litt tid og venne seg til størrelsen, men når man blir vant til det så er den bare elsk. For meg er måten OSet er bygget fantastisk, digger det. Er på min fjerde wp telefon, og det blir bare bedre og bedre. ios prøvde jeg en mnd i høst, og kan ikke si at jeg ble særlig imponert. Android synes jeg funker greit,men veldig lett å skru på masse forskjellige timg som egentlig ikke har noe nytte, så nei fortsetter medmwp 8 her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta deg med til byen min...byen byen min....stovner....

Og ja...siden du la ut bilde av meg UTEN mitt samtykke skal jeg saksøke deg via IP adressen din og din jobb adresse. Du er også anmeldt til moderator slik at de kan banne deg for evig og alltid...og du er også stempla som homo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns å huske her var noen som hadde lommelykt som en liten hobby ?

Kjøpte meg denne for forrige uke.. Type LED LENSER

9umezuzu.jpg

Men den funker kun når e skrur av lokket til batteriene, Hehe trodde det var et bra merke ?

Men her e saken, skal bestille me ei skikkelig lykt på ebay idag! Hvilket å hva bør jeg kjøpe ? Gjærne et råskinn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta deg med til byen min...byen byen min....stovner....

Og ja...siden du la ut bilde av meg UTEN mitt samtykke skal jeg saksøke deg via IP adressen din og din jobb adresse. Du er også anmeldt til moderator slik at de kan banne deg for evig og alltid...og du er også stempla som homo!

som jeg sa til deg i går: ''One love brotha'' :moroklem::klemme::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns å huske her var noen som hadde lommelykt som en liten hobby ?

Kjøpte meg denne for forrige uke.. Type LED LENSER

[ Bilde ]

Men den funker kun når e skrur av lokket til batteriene, Hehe trodde det var et bra merke ?

Men her e saken, skal bestille me ei skikkelig lykt på ebay idag! Hvilket å hva bør jeg kjøpe ? Gjærne et råskinn :D

Hva er budsjettet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sitter man på jobben, på fridagen sin, og venter på at en selger skal bli klar for hyttetur :D

Ta meg med a..... Trysil ikke sant?

Stemmer ;) faktisk aldri vært der før :o så er på tide ;) helgens drikkbare festligheter er kjøpt inn, så nå er det bare å sette kurs ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sitter man på jobben, på fridagen sin, og venter på at en selger skal bli klar for hyttetur :D

Ta meg med a..... Trysil ikke sant?

Stemmer ;) faktisk aldri vært der før :o så er på tide ;) helgens drikkbare festligheter er kjøpt inn, så nå er det bare å sette kurs ;)

Trysil er chill, så det er bare å glede seg 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...