Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Om jeg ikke får fikset det, så løser jeg det ved å legge inn en bryter til bensinpumpa, slik at jeg kan kjøre den noen sekunder før start. Er ikke vits å satse på publøsningen :)

Hehehe... publøsningen får du heller avstå idag, men i en tid da promillegrensen i Tyskland lå på 0,7 eller der omkring var publøsningen grei nok. Jeg var mye i Tyskland da jeg hadde min 924 på midten av 80-tallet og bilen fikk virkelig kjørt seg på sydtyske veier samt i Frankrike og Spania.. :P

Porsche kom opp med en fix i 1980 som delvis løser problemet med kondensering av stillestående bensin i innsprøytningssystemet når motoren er driftsvarm, men problemet ble aldri helt løst. 924 Turbo (931) har forøvrig ikke dette problemet, men det er til liten trøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å nappe av bakstykket på tenningslåsen og vri om det :P

Verre med rattlåsen men, er du heldig er ikke denne inne! og du får av rattet slik at du kan fjerne den.

Hvordan er det med rattlåsen? :)

Har ikke noe døråpningsteknikk og? Fiske med kleshenger eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å nappe av bakstykket på tenningslåsen og vri om det :P

Verre med rattlåsen men, er du heldig er ikke denne inne! og du får av rattet slik at du kan fjerne den.

Hvordan er det med rattlåsen? :)

Har ikke noe døråpningsteknikk og? Fiske med kleshenger eller noe?

Du får ikke av rattet om rattlåsen står på, og da blir den brått vanskelig å fjerne :P

Når det gjelder å få opp døra er det bare å fiske litt med en kleshenger ja, rimelig lettvint på gamle biler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg ikke får fikset det, så løser jeg det ved å legge inn en bryter til bensinpumpa, slik at jeg kan kjøre den noen sekunder før start. Er ikke vits å satse på publøsningen :)

Hehehe... publøsningen får du heller avstå idag, men i en tid da promillegrensen i Tyskland lå på 0,7 eller der omkring var publøsningen grei nok. Jeg var mye i Tyskland da jeg hadde min 924 på midten av 80-tallet og bilen fikk virkelig kjørt seg på sydtyske veier samt i Frankrike og Spania.. :P

Porsche kom opp med en fix i 1980 som delvis løser problemet med kondensering av stillestående bensin i innsprøytningssystemet når motoren er driftsvarm, men problemet ble aldri helt løst. 924 Turbo (931) har forøvrig ikke dette problemet, men det er til liten trøst.

Får ta en kald Cola på vårparten\sommeren i steden om jeg lar problemet være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...