Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Dere som har tatt billån med egenkapital.

Betales egenkapitalen først inn til banken, og så fører banken hele beløpet over til selger?

Eller er det jeg som står for å betale egenkapitalen selv til selger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er på oljeraffineriet på mongstad du jobber, -roger-? har brukt noen timer på mongstad selv, rikitgnok på supplybasen :P

Du jobber med da? :)

Ja, det er riktig :)

Eller vi har oppdrag på mange terminaler, kårstø, Hammerfest, ormen lange osv.

Men nå har vi så mye jobb her på Mongstad at jeg er mer eller mindre fast her...

jobber som matros i farstad, var på Far Searcher et års tid, hvis du vet hvilken båt det er. har gått over fra PSV til AHTS nå og er ombord i Scorpion :) er innom mongstad en gang iblant, men har vært sinnsykt dødt marked i det siste, så det er ikke så alt for mye jobb for tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal kjøpe en ny kanal og en forskjerm til min E34, kor burde eg kjøpe dette? =)

Jeg kjøpte kanaler og hjulbue til E34 hos Schmiedmann. Han som sveiset dette for meg sa det var veldig god passform på panelene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Great har noen mil kjøring i kulda til jeg er hjemme men vinduene bak på e36 coupen har låst seg pip åpne...de vill ikke igjen i det hele tatt....tips i farta? Har sjekket alle sikringene under panser å de er ok :-(

Har måttet fjerne sikringen og sette den inn igjen en gang da "holdekoblingen" for vindusheisen lå inne hele tiden selvom vinduet var nede. Altså når du trykker knappen helt ned og slipper sklir vinduene helt i bånn. Relleene lå inne. Tok ut og inn sikringen, relleekontaktene gikk fra og man kunne heise de opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...