Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, dem finnes. :-) Men man må gi og ta. Gjensidig respekt er vel nøkkelordet i ett forhold. Er ufattelig mange "kjærringer" som misforstår det. Jeg har 3 tenåringsdøttere og jeg blir skremta av å høre hvor ondskapfulle jenter kan være mot hverandre i forhold til gutter. Mange av dem tar dessverre denne holdningen med seg når dem blir eldre og etablerer seg i ett seriøst forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har like mange innlegg fish. :D

Fruen min vet forøvrig knapt opp-ned på en bil, og jeg får ikke lov til å handle hvilke, så dyre og hvor mange biler jeg vil. :(

Ja. :-) Jeg så det etter siste PM fra deg i stad. Like mange innlegg, men du er første gang registret på forumet 4 mnd før meg. En annen ting jeg fant ut er at 14 dager etter jeg registrerte meg på forumet, så registrerte en annen dude seg med nicket "fisken". Hva er oddsen for at "fish" og "fisken" registrer seg i samme måned og samme år??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

annen ting jeg fant ut er at 14 dager etter jeg registrerte meg på forumet, så registrerte en annen dude seg med nicket "fisken". Hva er oddsen for at "fish" og "fisken" registrer seg i samme måned og samme år??

Det er nok skjebnen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona mi jobber turnus, 4 døgn borte 7 døgn hjemme og 3 døgn borte 7 døgn hjemme.. Gjett hvem som er på jobb akkurat nå og hvem som koser seg med en kald en nå? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona mi jobber turnus, 4 døgn borte 7 døgn hjemme og 3 døgn borte 7 døgn hjemme.. Gjett hvem som er på jobb akkurat nå og hvem som koser seg med en kald en nå? :-)

Med ''vampire diaries'' også eller? :wink:

hahahaha :lol::lol:

Der hadde vi en deal!!! Jeg leste gjennom tråden din, til gjengjeld for din taushet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...