Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Så mer ut som en bekledning lik danskboende nordmenn som kvier seg i en hver fysisk konfrontasjon :)

Du har fått nok tilsnakk her på forumet i det siste fra andre brukere enn meg.. Ber deg derfor være varsom fremover... noen dumheter fra deg så anmelder jeg deg til moderatorer...jeg har ip-adressen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mer ut som en bekledning lik danskboende nordmenn som kvier seg i en hver fysisk konfrontasjon :)

Du har fått nok tilsnakk her på forumet i det siste fra andre brukere enn meg.. Ber deg derfor være varsom fremover... noen dumheter fra deg så anmelder jeg deg til moderatorer...jeg har ip-adressen din :)

Det er jo bare å anmelde meg det hvis du mener at dette er det rette å gjøre i denne situasjonen. Jeg tror imidlertid ikke at du har en sak og hvorfor du plutselig ble så hissig vet jeg heller ikke, men det vet du nok best selv.

Jeg har intet imot en liten diskusjon og jeg er heller ikke redd for å ta en diskusjon. Forskjellen går på hvorvidt man kan skille sak og person i diskusjonene. Ergo betyr det lite om du eller noen andre "tilsnakker" meg. Jeg diskuterer saken og ikke deg og f.eks hvorvidt du ser ut som en norskboende pakistaner eller ikke... :)

Synes du at det er normalt å slåss på veiene i Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endt opp i slosskamp på veiene jeg mot en norsk syklist...hvorvidt han har det bra nå er en annen sak :) Sykler du? :)

Synes bare du skal komme ned fra den høye hesten din og oppføre deg normalt fredrik. Er ikke rart flere og flere blir irritert over holdningen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bare du skal komme ned fra den høye hesten din og oppføre deg normalt fredrik. Er ikke rart flere og flere blir irritert over holdningen din!

Se der... nå måtte du bli personlig igjen for å ha noe å klage på i diskusjonen... [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på det som en anbefaling, ett forummedlem til ett annet :)

Hvis det er seriøst ment kan du ta dette over PM. Det har vi gjort før med et godt resultat, men det er nok ikke det som er poenget med din såkalte anbefaling. Du måtte bare være personlig igjen for å ha noe å klage på i diskusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror man gjør lurt i å huske på at bimmers.no stadig er et multikulturellt forum i den forstand at det finnes både andre og tredjegenerasjons innvandrere her inne.

Vi bør derfor etterstrebe en viss refleksjon før vi vinkler nyhetsartikler med det formål å le av både våre nye og gamle landsmenn.

Det er fort gjort å støte noen med sleivete bemerkninger... :?

Vi er alle BMW-entusiaster selv om vi kanskje seiler med forskjellig flagg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig vet jeg ikke om denne "nyheten" skiller seg så nevneverdig fra de alle de hundretalls nordmennene som ruller rundt med hverandre i grøftekanter og utenfor utesteder hver eneste helg her på berget... ;)

In other words: folk slåss, it happends.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...